گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بدن اینقد جوگیر ؟!

خب بچه ها حقیقتش اینه که دوره رژیم خام گیاهخواری بیست روزه بود اما من دیگه نتونستم برگردم به پخته خواری و گوشت خواری!

می خواستما، نمی شد

اینجوری بود که  بعد از اون هر روز که غذای پخته میخورم، شب تا صبح کف پاهام آتش می گرفت و بی خواب می شدم و گوارشم بهم می ریخت

نتیجه اینکه بعله

من همون موقع هابرگشتم به خام گیاهخواری

البته در مهمانی هااگر هوس کنم  غذا میخورم و عوارضش را تحمل می کنم اما فعلا که هنوز در این خانه شعله گاز روشن نشده و منهم حالم خوب است روی شصت کیلو باقی ماندم 

اما خدایی از جمله من به رها که: من می دونم تا آخر عمرم امکان نداره روزی گیاهخوار بشم !

 دو سه ماه بیشتر نمی گذره!


نظرات 14 + ارسال نظر
zahra1994 سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:07

کاش توی یک پست یک توضیح دقیق از این که چه تغیراتی پیدا کردن بدین

چند پست قبلتر نوشتم، پیداش می کنی

بنفشه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:44

تا حالا امتحان نکردم. حتی بهش فکر هم نکردم.
به گمونم یه بررسی بکنم ببینم می تونم و از پسش برمیام یا چی

مهدیه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:08

من دوستانی دارم که 30 ساله خگخ هستن. صحیح و سالم و ورزشکار

مهدیه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:07

البته خام گیاهخوارها تاکید دارن که مزاجتون رو تعیین کنید و بر اساس اون برنامه غذایی خام گیاه خواری رو تنظیم کنید. اینکه تو مهمونی ها ناخنک میزنید هم خوبه. احیانا کم و کسری های خام گیاه خواری رو جبران میکنید.

Taraaaneh یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 06:12

لطفا در مورد اثرات درازمدتش بیشتر تحقیق کن. شرایط بدنی مابا کسانی که ازاول زندکی کیاهخوار بودند تفاوت داره

ترانه

گندم شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 18:33

یعنی نون هم ؟

بله اونم حدف شده

الا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 16:32

دچار بیماریهای متفاوت شدم. به نزد " متخصص رزیم غذایی " فرستاده شدم. از طرف دکتر. چون هم مشکل سلامتی داشتم و هم کلا تابلو آزمایش خون تعادل نشان نمیداد.
خلاصتان کنم. صد درصد گیاهخواری یا خام خواری غلو است و اشتباه. گهگاه باید پروتئین حیوانی و ب12 ( نه قرص و نه گیاهی) به بدن برسد. در هلند سالها قبل یک آگهی دولتی از طرف سازمان بهداشت بود. که نشان میداد ، مغز انسان به پروتئین حیوانی نیاز دارد. پایان داستان و تجربه شخصی من.

الا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 16:25

حالا تجربه کنید. نتیجه در دراز مدت خودش را نشان میدهد. من سالیان سال رزیم های متفاوتی را که مناسب سنم باشد را امتحان کردم. مدت زمان درازی طول کشید ، که یک " پاترون " یا برنامه غذایی متعادل را پیدا کنم. من مراحل خام خواری ، گیاهخواری مطلق و غیره را از سر گذرانده ام. اشتباه و غلو بود.بقیه دارد

سندباد شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 14:08

باور می کنید منم همین عقیدة جزمی رو دارم: هیچ وقت ... اما مدتیه داره خلافش بهم ثابت میشه!
نمیدونم این خلافش تا کجاس ولی فکر کنم حدی داره یعنی نمییییتونم 100٪ پخته‌خواری رو کنار بذارم و گوشت رو به هیچ وجه نمیتونم فعلآً حذف کنم اما اون کف پا و طعم تلخ و شور دهان و .. هست.
احتمالاً این عوارض رو قبلاً داشتید ولی براتون محسوس نبود؟ مثل یه عادت و ...؟؟

اره، قبلش گوارش من بهم ریخته بود، متوجه بودم، اما دلایلش را عصبی می دانستم
حالا فهمیدم، نون و لبنیات و گوشت عامل اصلی اش بوده

قندک میرزا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 14:07

سلام. آفرین بر این استقامت.آفرین بر این وزن!
واستقم کما امرت

مهری شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 13:28

ولی در چند مورد تجربه نشون داده بعد از مدتی بدن ضعیف پیشه وبیماریهای عجیبی سراغ آدم میاد .

بدن ها متفاوتند، هرکس باید رژیم خودش را بشناسد
واگرنه میلیونها گیاهخوار در سراسر جهان، الان همه اینها مریضن؟!!!

نانا شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 13:17

گیس طلا جون من دانشجوام و خوابگاهی و از همه مهم تر شیرازی... اقا تابسونا که سلف بهمون غذا نمیده من ببر که بدون گوشت نمیتونم زندگی کنم خام گیاهخوار میشم :)) یعنی میخوام بگم اگه شیرازی باشی خام گیاهخواری بهت یه حالی میده که نگو ... نکته اینه که منم حالم عجیب با گیاهخواری خوبه و حس سبکی میکنم ... میگن کلا گروه خونی A باید بیشتر به سمت گیاهخواری برن تا حالشون خوب باشه

دقیقا مال من هم a هست

بهزاد شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 10:59

مکمل ویتامینDیادت نره..

بله دکتر برام نوشته

تیلوتیلو شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 09:15


نظری در مورد خام گیاهخواری ندارم
اما در مورد اینکه شما میدونی تا آخر عمرتون امکان نداره... واقعا فقط لازمه ادم یه چیزی را با اطمینان بگه تا همه کائنات دست به دست هم بدن و خلافش را به آدم ثابت کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد