گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

جان من یک کم زیرپوستی تر، اینقدر برشت نیایید

و جام رو دارترین آدم دنیا می رسه به همکار دوازده سال پیش من که تو تلگرام پیدام کرده و بعد از یکی دو روز حال و احوال، پیغام داده :

-دو تومن داری به من قرض بدی؟

-نه متاسفانه، خونه خریدم 

- مبارکه، شمال جایی داری ما بریم، همه جا پر شده

-!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 13:18

کار خوبی کردی. اینکه بعد این همه سال یادت افتاده اون هم چون بهت احتیاج داره حقش همون کاریه که انجام دادی.

سارا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 20:14

هومممم... بعد تو چی گفتی؟

بلاکش کردم

سرن چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 17:13 http://serendarsokoot.blogsky.com/

دقیقا یه همکلاسی دارم که هر چند سال یه دفعه پیداش میشه و هر دفعه هم بعد دوبار تماس تلفنی میگه اینقدر پول داری بهم بدی؟

ماتیوس سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:25

گیسو جان حتما یواشکی فالوور اینستا شده و از خونه ی شمالت خوشش اومده

پیمان سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 16:13

از این زیر پوستی‌تر؟ اصلش می‌خواسته بگه "زودی دوتومن بده میخواهیم بریم خونت شمال."

باران سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 16:11

یعنی شاهکاره این آدم

ریحانه سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 16:07

بلاکش کن تا نیومده اسباب وسایلت رو ازت بگیره. والا اینقدر بهش میاد پررو باشه!
بعد آخرش آدم از دست این پرورا یه جا رودست میخوره.

قندک میرزا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:05

این دوره آخرزمون که میگفتن همی دوره است.
همه یه جورایی بزن دررو شدن.بلا به دور

شیدا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:58


من بابت طرح پژوهشی از یه اداره ای طلب دارم روم نمیشه زنگ بزنم سراغ پولم رو بگیرم بعد این همکار نسبتا محترم...

لیلا خانم سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:32

بلاکش کن بلاکش کن گستاخ پررو اعصابم خرد شد چند ساله خواننده خاموش بودم ها نمیزارن ادم به خاموشی اش ادامه بده مجبورم کرد سکوتم رو بشکنم پرووووووو

دایان سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:22

بلاکش کن پرررررررررررو رو ...حالش جا بیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد