گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خوردی قبلا؟

دوقلوها اومدن تهران، رفتیم تو مغازه براشون بستنی خریدم، دوتاشون سرشون تو ظرفه دارن طعمهای مختلف را امتحان می کنن، یمیشون سرش را بالا آورده با لبخندی غیرقابل توصیف می گه: بستنی آبیه مزه آسمون می ده 

نظرات 7 + ارسال نظر
آفتابگردان دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 15:46

بانو جان جدا از متن نوشته من کشته مرده عناوینی هستم که میذارید روی متن

قربون شما برم من

قندک میرزا شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 14:51

قدومشون مبارک.چه میزبان خوب و با حوصله ای؟ بستیش هم که مزه آسمون میده.الهی!
روزگار کودکی
برنگردد دریغا!

سرن شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 13:35 http://serendarsokoot.blogsky.com/

البته منم آبی ها رو دوست دارم و از این به بعد فکر می کنم دارم آسمون رو مزه مزه می کنم

مریم شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 10:47

گیسوجان تعریف قل از بستنی آبیه، منو یاد طعم بستنی آبی رنگ یک بستنی فروشی در سهروردی انداخت. شایدم اونجا رفتید اصلا! "سی دا" . پیشنهاد میکنم ببریدشون و از هیجانشون بابت تنوع طعم و تست های بی شمارش لذت ببرید.

سندباد پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 23:51

ای جاااااااااااانممممممممممم
منم چند سال پیش پیش که اولین بار بستنی ابی می دیدم یه لحظه فکر کردم باید مزه آسمون بده

دختر معمولی پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 16:58 http://mamoolii.blogsky.com

عزیزم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 16:48

اخ اخ
الهی بگردمت که اینهمه ماهی
نوش جونت آسمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد