گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

تبصره: حدیثی هست نمی دونم از کی که کجا می گه: بترس از آدمی که خودشو پست می شمارد

همکاری دارم که ازش بیزارم، دلایلی هم دارم، دروغگو است، تهمت می زند  و بدتر از همه بیسواد است ، اطلاعاتش در حد کاردانی هم نیست چه برسد به دکترا، آن وقت اصرار دارد سخت ترین واحد ها را بگیرد و سر کلاس خاطره تعریف می کند

به شیوه خودم کاملا عواطفم را نشان دادم و از او دوری می کنم  ، اینقدر تابلو که تمام همکاران و دانشجویان هم می فهمند و طبعا انتظار دارم که او هم متوجه شود 

حالا او چه می کند؟ 

به گرمی سلام می کند، زمان  أمدن و رفتنم بلند می شود، مدام سر گفتگو را باز می کند ودر حالی که من نگاهش نمی کنم و سوالاتش را بله و خیر جواب می دهم ، جلوی جمع ضایعش می کنم  و اشتباهاتش را توی چشمش فرو می کنم و

و حیرتزده ام می کند وقتی می داند که می دانم لحظاتی پیش زیر آب مرا هم  زده و  همچنان به پاچه خواری اش ادامه می دهد 

حالا تصور کنید سر جلسه دفاع هستم و اون در حال دادن اطلاعاتی  کاملا غلط  ی است که تو تلگرام دانشجوم یه فیلم فرستاده از پنگوئنی ک می زنه تو سر یخ پنگوئن دیگه و می اندازتش تو آب و زیرش نوشته : عواطف شما نسب به فلانی

چنان خندیدم که فلانی جمله اش یادش رفت و تا گردن قرمز شد


نظرات 8 + ارسال نظر
روان نشناس سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 16:08

نوشته هات نشون می ده نه تنها تحقیر شدی بلکه تحقیر هم می کنی.کاملا پر از عقده های درونی

سارا پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 22:56

گیسو کاش بیشتر مینوشتی که چی کار میکنی باهاش. من هم بایکی این مشکل رو دارم اما نمیدونم چه طور بهش حالی کنم.

ولش کن

سندباد شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 19:59

پنگوئنه عالی بود!
امیدوارم کائنات به زودی به خیر و خوشی از شما دورش کنه

بنفشه شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 16:39

کار دانشجو جان عااااالی بود

نرگس شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 11:52

من خانواده ای رو میشناسم که پدر و مادر و پسر و هر ٥ دختر این خاصیت رو دارند. حتی نسبت به خودشون

قندک میرزا شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 09:58

ضرب المثلی هست که میگه از دوکس بترس و مراقب باش
آدم پررو و دریده و دیوار نیمه خراب
مواظب باش اذیتت نکنه

ناشر مولف شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 08:59 http://khanehfarda.blogsky.com/

جالب بود. وبلاگت رو تازه الآن دیده م. احتمالا تو زن هستی و او یک مرد. رفتار زیرپوستیش نشان از مرد بودن مردی داره که در جامعه مخصوصا در قبال زن ها رفتارش این طوری تنظیم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد