گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

طناز

وارد مغازه شدم و به مغازه دار خیره شدم، نگام کرد گفت:یادتون رفته چی می خواهید

گفتم :نه یادمه رنگ مو بود، اسمش یادم رفته، 

- جلدش چه رنگی بود

- یادم نیست اما اسمش کاف داشت

اقاهه هرچی رنگ مو کافدار بود نام برد، اشنا نبود، رفتم و مدتی بعد 

برگشتم گفتم :یادم اومد البورا بود رنگ قرمز اتشی اش

گفت: البورا نداریم اما ای کاش داشتم تا شما کافش را نشانم می دادی

نظرات 9 + ارسال نظر
جمال چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 13:51

خدائیش باید آدم به این حاضر جوابی با این جواب بداهه و خوگلش رو بوسید
آیا این کار را کردید!؟

شیدا چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 10:12

خیلی خوبی:)))))))))))))))))))))))))))))

سندباد یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 18:34

مال وقتیه که مغز دیکته میشه نوزده!
من ایندفه میرم مغازه الکی یه دونه البورا می گیرم ببینم کافش کجاشه

مجاب یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 01:11

یعنی حالا گیس طلا به گیس قرمز آتشی تغییر می کنه؟

گندم شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 16:32

من بهت میگم مغزت کدوم طرفی رفته :
توی مغزت البورا کلمه بورک را تداعی کرده و تو به جای البورا فقط تداعیش یادت مونده

نانا شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 16:06

من هیج وقت نفهمیدم مغز چطور گاهی این همه اسکل میشه !!! :))

زری جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 23:50

واااای دیدی ادم با جه اعتماد به نفسی هم میگه:-)

سارا جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 22:08

ای بابا حالا اجر کارش رو با این تیکه انداختنش چرا ضایع کرد؟!
خوب یادت نبود که کاف نداره. فقط یادت بود کاف داره اون هم اشتباهی
ولی دمش گرم. برات مایه کذاشت و کلی گشت.من بودم مشتریش میشدم.

بنفشه جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 17:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد