گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

عجیب تعدادشونه ، مثلا سه نفر جواب می دن، بیست و سه نفر سوال دارن

یک گروه خوبی هست در تلگرام که می تونی مشورت بگیری بابت هرچیزی، منم چند بار سوالمو اونجا گذاشتم که : گوشی خوب چی بخرم، زمینی چطور برم گرجستان و یا مثلا کافی شاپ طرف ما کجاست؟ و راهنمایی های خوبی هم دریافت کردم

اما عجیب همیشه تعدادی هستند که  فورا به من پیغام می دن:این سوال ما هم هست، لطفا جوابها را به اطلاع من برسونید!

نمی تونم حیرت نکنم همچنان

یعنی واقعا تو که حتی حال نداری خودت سوال خودتو بپرسی؟ چطور انتظار داری من این همه جوابها را یک یک برات بفرستم اولا؟

دوما این چه سوال مهمی بوده که تا الان یادت نبود بپرسی؟آماده خور؟

سوما  اگه هدفت هم مخ زدنه، با ژست آویزون جلو اومدن تاثیر مثبتی نداره ها ، گفته باشم

چهارما اگه به قول دوستمون می ترسی از طرح سوال در جمع مجازی و باید پشت کسی پنهان بشی ، به فکر یک تراپی باش، در دنیای واقعی باید خودت بری دنبال خواسته هات  !

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 12:47

در این صورت، جواب شمابه کامنت من دیده نمیشه چرا؟ ویروسی شده سیستم من یا علت یه چیز دیگه است؟ حالا جوابتون چی بود؟

جولیک دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 18:00

یعنی وقتی روی لینک نظرات کلیک می کنم علاوه بر صفحه نظرات، یه پنجره جدید باز میشه که توش تبلیغاته.
@شن های ساحل : آخه تبلیغات گوشه جلوی دید آدم نیست، ضرر خاصی نداره، ولی وقتی پنجره جدید باز میشه خب هزارتا چیز ممکنه با اون صفحه باز شه یا روی کامپیوتر ران شه. یه کم اذیت کننده تر از تبلیغ گوشه صفحه س:)

شن های ساحل دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 13:14

@جولیک
اصلا قالب های پیچک همین طور قالب اینجا هم برای پیچکه پس می تون تبلیغات بهش اضافه کن.پاپ آپ هم از داخل حذف کنی تبلیغ های گوشه که نمی تونی

روشن دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 12:51

دقیقاااا حالا پیش پیش عیدت مبارک.

جولیک شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 04:35 http://platelets.blog.ir

میگم که دیدین روی نظرات کلیک می کنین پاپ آپ باز میشه؟ گمونم پیچک رو قالبتون اسکریپت ریخته.

اینا که گفتی یعنی چی؟

الا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 23:16

کامنت پایین مال من بود اسمم یادم رفت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 23:15

کامنت ها چقدر عجیب بود. همه همون کاری رو کردند که در مطلب به اون اشاره و انتقاد شده بود.
البته من خنگم. شاید من اشتباه فهمیدم.

فکر کنم شوخی کردن، البته امیدوارم

RaMiN سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 14:22

" اگه هدفت هم مخ زدنه، با ژست آویزون جلو اومدن تاثیر مثبتی نداره ها ، گفته باشم "


سوما" خیلی بامزه بود !!!!

سارا دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 23:38

راستی گیسو، در بعضی کامنتها زیر نظر دوستان یه خطی هست که پایینش نوشته پاسخ ، اما چیزی نوشته نشده. این یعنی چی؟

یعنی من جواب دادم اما نمی دونم چرا دیده نمی شه

mona یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 23:08 http://suznak.ir

منم مشاوره میدم خخ اجی میش منو لینک کنی مرسی

تیلوتیلو شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 08:48 http://meslehichkass.blogsky.com/

سارا پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 20:07

جوابش رو اگه پیدا کردی میشه به من ایمیل کنی؟ !! اخه برایمن هم همیشه این طور رفتارها سوال بوده

کیانا پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 08:33 http://polchoobi.ir

حالا اسم این گروه چی هست؟

مجید پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 08:03 http://divoon.blogfa.com

سلام
مطلب جالبی بود.
واسه شما، انحصارا، تعداد زیادی جواب موجود است.
شما سوالی ندارین به این جواب ها بخورند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد