گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نمی فهمم و هنوز مرا حیرتزده می کنند

هیجان زده به دانشجویان اعلام کردم که دانشگاه اشتراک فلان سایت معتبر را خریده و می تونن مجانی هرچقدر دلشون بخواد مقاله دانلود کنن، 

 خودم هم از وقتی شنیده بودم یک هارد برداشتم تو سایت کامپیونر بست نشستم

بعد از اعلام خبر ، منتظر یک شادمانی همگانی بودم و جملاتی که شنیدم:

به ما که نمی دن

حالا تا سایت باید بریم؟

سایت که همیشه بسته است

سرعتش که خیلی پایینه

یوز و پسورد باید بگیریم حالا؟

رفتیم، ندادن

قشنگ داشتند دروغ می گفتند  

طبیعی است که دانشجو بخواهد از زیر کاری در برود، عادت کردم اما مقاله مجانی ، اونم برای دانشجوی ارشد دم پایان نامه عین چشمه آب حیات در بیابان است 

 


نظرات 8 + ارسال نظر
سروش شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 03:03 http://consonant.blog.ir

عجیبه که تا الان هم منتظر دانشگاه بودید
مقاله رو از سای های دانلود کنید
sci-hub
و کتاب رو از b-ok

گندم سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 08:19

ای قدر ندان ها

جولیک پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 01:57 http://platelets.blog.ir

چه کاریه خب، ارشد نخونین :| مجبورشون کردن مگه؟

شن های ساحل چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 19:53

کاملا حسودیم شد. دلم مقاله مجانی خوب خواست نه این پی دی اف های ابکی توی نت

شیدا-م سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:25

سلام، از سایت ساینس هاب استفاده کنین، همه جا براتون رایگان میشه
من اولا خیلی مقید بودم که از خود سایت اصلی و غیر رایگان دانلود کنم، با توجه به سرعت سایت هنرها هم تا شب دانشگاه میموندمولی وقتی به خاطر تحریما اشتراک دانشگاه ما رو یه هویی قطع کردن و پولشون رو هم پس ندادن، دیگه بی خیال شدم و با لباس منزل از اینترنت مافوق سریع منزل از سایت دوست داشتنی ساینس هاب دانلود میکنم

سندباد سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:43

چه شود!

شیدا دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:52

قصد دفاع از کسی رو ندارم ولی اینجا درس خوندن تا دکترا بی هیچ معنی و مفهومی ادامه پیدا میکنه و عجیب نیست که دانشجوها فقط از سر رفع تکلیف واحد میگیرن ترم می گذرونند و مدرک میگیرن، البته متاسفانه

تیلوتیلو دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 12:42 http://meslehichkass.blogsky.com/

نسل های تازه از این قبیل ایجاد حیرت ها زیاد در کارنامه خودشون دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد