گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ای جان اون ننه جان

دور هم جمع شده بودیم ، من تازه از قبرس برگشته بودم، 

نگاه به ساعتم کردم و گفتم : ساعت من هنوز قبرسه

دوستم که دانشجو ترکیه است گفت :منم ازمیر

سومی گفت: نیویورک

محدثه  با لبخند گفت : ساعت من رو هنجن، ده مادربزرگم 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 20:19 http://www.ladolcevia.blogsky.com

موقع سفر همیشه ساعت مچی ام را فوری با وقت محلی مقصد تنظیم می کنم وگرنه ریسک می کنم پرواز بعدی را از دست بدهم اماساعت موبایل همیشه روی وقت محل زندگی ام باقی می ماند.
تنها جایی از دنیا که گذر زمان درش برایم مهم نیست ایران است. ایران بودن، یعنی بودن در خانه پدری و کنار خانواده، احساس آرامش و راحتی و بی وقتی! اتفاقا چقدر هم زمان زود می گذرد در این سفرها ... حیف!

سلام چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:49

سازمان ملل باز کردین؟

من بچه که بودم یه ساعت سیکو داشتم که 2 زمانه بود.
بعدش من مونده بودم که اون یکی زمانش رو با وقت کجا تنظیم کنم!
آخرش به این نتیجه رسیدم که آلارم یکیشو بزارم روی نیم ساعت قبل از بیدار شدن. دومی رو بزارم روی دقیقا وقت بیدار شدن.
اینجوری فرصت وول خوردن توی رتختم رو پیدا میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد