گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

همش نگران اگه پاره بشه ، من دوباره اسیر این تکنولوژی های ناکارآمد می شم

جهت تمیز کردن سرامیک ها اول یک تی حوله ای گرفتم ، سبز فسفری که عمری کوتاه داشت و درزش شکافت و دسته اش شکست

بعد یک مدل خارجی گرفتم که لوله ای بود و با دسته ای آبش خالی می شد، مشکل این بود که در فاصله دو استفاده مثل سنگ سفت می شد و کلی طول می کشید تا خیس بخورد و نرم شود

بعد یک مدل رشته دار گرفتم که ، رشته هایش همه زمین را راه راه می کرد و گیر می کرد به در و دیوار

اینها همه داستانی قدیمی است

، الان سالهاست که هیچ مشکلی ندارم

یک تیشرت صورتی راه راه دارم که هم خوب تمیز می کنه، هم زود شسته می شه، پرز هم نمی گیره و باهاش رو سرامیکا تاتی تاتی می کنم و با شست پام به تمام زوایایی که تی بهش نمی رسید، راه پیدا می کنم  و همه جا هم برق می افته 

نظرات 9 + ارسال نظر
م یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:49

مادربزرگم هیچ وقت از ماشین لباسشویی استفاده نمیکرد ملافه ها را فقط با صابون میشست
تو هوای خوب لباسا و رختخوابا را آفتاب میداد
چقدر خونه ش تمیز و خوشبو و لباساش خوش رنگ بودند
تکنولوژی لذت آشپزی و خانه داری را کم کرده البته مجبوریم ازش استفاده کنیم ولی نباید بذاریم ازمون سواری بگیره

ایدا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:46

من اون لوله ای ها رو با ریختن آب داغ نرم می کنم در آنی .... ولی حالا که تیشرت صورتی کاراتره بیخیال!

هدی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:21 http://keepcalm.bligsky.com

از الان هر تیشرتی میپوشی به جنسش خوب فکر کن. شاید یه تیشرت آبی با گلهای نارنجی برای روز مبادا پیدا کردی!

سلام جمعه 17 مهر 1394 ساعت 14:54

خانم طلا دیر میگیرم، اما عوضش خوب میگیرم

خانم الا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایین که سلامتونو کشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

جودی جمعه 17 مهر 1394 ساعت 12:50

عزیزم منظورشون از خوب شسته میشه یعنی لکها و خاکها راحت ازش باک میشه و تمیز میشه واسه دفعه بعد نه واسه بوشیدن اکه از تی یا هر دستمال gardgiri استفاده کنید میدونید که بعد باید بشوریدش تمیز باشه واسه دفعه بعد

صفا جمعه 17 مهر 1394 ساعت 12:06 http://mano-tanhae-va-omid

آی گفتی ... من هم به همین راه حل رسیدم حالا تی شرت من بنفشه و تعجب میکنم چرا اینهمه سال خوردم رو اذیت کردم و اینطور دستمال کشیدن و گذاشتم کنار و رفتم خودم رو اسیر تی کردم

سلام جمعه 17 مهر 1394 ساعت 11:25

آخه گفتین
«یک تیشرت صورتی راه راه دارم که هم خوب تمیز می کنه، هم زود شسته می شه»
صرف فعل زمان حال برای تی شرت، یعنی که هنوز تی شرته و خوب هم شسته میشه.
اگر قبلا تی شرت بوده و حالا به عنوان زمین شور استفاده میشه، جمله می شد
«یک تی شرت صورتی راه راه داشتم که الان خوب تمیز می کنه، »
همچنان مشکل ویراستاری مشهوده بخدا

من که پارکت چوبی دارم. اسپری پارکت میزنم و کافیه با دمپایی رو فرشی، روش راه برم. برق می افته عین طلای اصفهان

چرا نمی خوای قبول کنی سلام که یک کوچولو نمی گیری یا دیر می گیری، اشکال نداره که به قول اون فیلمه : هیچکس کامل نیست

جودی پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 20:49

مرسی از راهنماییت بهش عمل میکنم

سلام پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:14

اونوقت بعدش که تی شرت رو پوشیدین، معلوم نیست باهاش سرامیکا رو تمیز کردین؟ فکر کنم لک بشه ها.

سلام؟!!!! بپوشمش بعدش؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد