گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بیشتر ازتعجب، دلم براش گرفت

دوستی  دیروز خیلی جدی  به من گفت: حداقل من بچه دارم تو همونم نداری

نظرات 13 + ارسال نظر
ZAHRA1994 سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 17:02

گیسو میشه یکلینک بهت بدم بخونی؟
خیلی خوبه :)

http://motherlydays.blogfa.com/post-396.aspx

نیره دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 18:04

بیچاره اون بچه

رهای کامنتها یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:39

واقعا ادم دلش برای این ادم میگیره....

لئونا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:20

سلام گیس طلا وای من تازه فهمیدم اومدی بلاگ اسکای انقدره ذوق کردم، چه خوب که اینجا رو ساختی، نشستم از اولشو خوندم و لذت بردم، این خانومه هم واقعاً که! همینایی که دوستان گفتن دیگه

رهای کامنتها یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:02

وای گیس طِلا جونم می بینم اعتمادت به خواننده هات بالا رفته کامنتها را بدون بازبینی چاپ می کنی.
هی دارم فکر می کنم حالا که بازبینی نیست چی بنویسم!!!

آی لاو یو پی ام سی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
به عمرم البته ندیده ام پی ام سی را روی سی دی های گپی شنیده ام!!!

خوب خدا بخواد گویا ترول ها هنوز اینجا را کشف نکردند رها

رهای کامنتها یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:00

وای خدا!
یعنی خدایی اش من می تونستم همچین موجود حقیری را بکشم!
حداقل؟؟؟؟ می گفتی عزیزم خوک هم توله میریزه! افتخاره!! یعنی خدایی اش داشتن بچه افتخاره!!! یعنی خیلی تحقیق کردی دود چراغ خوردی تا توله دار شدی؟!
جفت گیری و توله زایی را که همه دارند انجام می دن اگر تونستی نکنی و نیاری هنره!
خاک!

جودی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 18:18

هر انتخابی یه سختی داره اینم از سختی انتخاب مجردی و حتی ازدواج و فرزند نخواستنه از این مدل حرفها زیاد میشنوی
راستی اون خانم وبلاک برای تو ادرس جدید ازش ندارید؟

نه جودی منم خیلی دوستش داشتم ، اگر پیداش کردی خبرم کن

هدی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:32 http://keepcalm.blogsky.com

زنهای ایرانی وقتی بچه دار میشند همه شون همین اند! من تا حالا استثنا ندیدم! اونقدر هویت مادری برای دخترهای ایرانی از بچگی اساسی تلقی شده که احساس میکنند فقط با اون کامل میشند! دلت براش نگیره اونها کاملا احساس میکنند خوشبخت هستند!

سلام یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 12:34

خانم طلا؟

هفتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

اره سلام برنامه دارم برم

م یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:57


میخواستی بگی حداکثرت همون بچه است ! نه حداقلت

سامورایی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 03:20

خب این فقط مشکل خانمها نیست به من هم خیلی تذکر میدن که دارم باعث انقراض نسل میشم
به جهنم
دایناسور که نیستم
واین که چرا سخت میگیرم ( راستی چرا وقتی خانمها بر ما سخت میگیرند حرفی نیست ؟)
راستش من هر وقت درباره ازدواج فکر کردم خود زن از بچه و ادامه نسل و میراث خوار خیلی مهمتر بوده وقتی ادم میمیره چه فرقی میکنه اموالش به کی قراره برسه
و راستش به نظرم همه شیرینی کودک همون چند سال اولشه بعدش دیگه همش نگرانی و خون دل خوردنه تو این دنیای کثیف

سلام شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:29

من جای شما بودم فقط چندتا از داشته هایم را برایش رو میکردم تا خودش ببیند که چقدر کم است داشته اش.
بیزارم از این خاله زنکهای عهد قجر که نقطه قوتشان باروریشان هست..

شیرین شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:08 http://www.ladolcevia.blogsky.com

اوه! مردم چه مال و منال خود را به رخ می کشند!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد