گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

یعنی من کشته اون سبک رفاقتشم

کنار موقرمز تو مهتابی خونه شمال نشستم دارم به صدای بلند تعبیر خوابمو می خونم و می گم:نوشته  شما به کار افتخار آفرینی دست خواهید زد

مو قرمز لم داده در حال خوردن انجیرهای خونه شمال می گه: عمرا

نظرات 7 + ارسال نظر
الا پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 21:50

اصفهان رو قبل از آنفولانزا رفتم. آقا عالی عالی!. واقعا عروس شهرهای دنیاست! قهرمان المپیک!. بر همه انسانهای غربی و شرقی من دیدنش را واجب میدانم.

سلام پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 21:23

اِه خانم الا اومدن
الـــــــــــــــــــــــــــــــــــهی . آنفولانزا سوغاتی بردین از اینجا؟
شرمنده دستمون تنگه از خیر سر این آقایون اقتصادیون.جز آنفولانزا.

خانم الا؟
من کلی دلمو صابون زده بودم یک تور اصفهان افتادم.
اما انگار نصیب نبوده.
این خانم طلا هم انگار نه انگار که خواننده قدیمی اش از راه دور اومدن. همش توی ایوان خونه شمالشون لم دادن به مخده و فال میگیرن و پُز انجیراشونو میدن.

راستی کاشکی از اصفهان به دونه (تخم وسط میوه به) میبردین.شاهکاره واسه رفع سرفه

خانم الا با صدای درب و داغون به من زنک زده بودند و خبر از انفولانزای سوغاتی داده بودند آقا سلام، ضمنا جذابیت این درخت به اینه که انجیر پاییزیه

الا پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 20:27

خب قسمت نشد امسال. آنفولانزای سنگینی بود. انشالله سال دیگه هم درخت انجیر و هم خرمالو رو امیدوارم ببینم. امروز بعداظهر رسیدم. و هنوز سرفه میکنم.

ویرگول پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 10:39 http://thecomma.blogsky.com

:))))

سندباد چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 23:41

انجیر می خوره و نمکدون می شکنه؟

هدی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 20:57

بیا یه سفر برو بلوار کشاورز بعد خاطراتش رو اینجا بنویس که من هر روز ازش رد میشم با توصیف تو نگاهش کنم. باور کن کلی افتخار آفرینی توش مستتر هست.

پاییزش خیلییی خوبه بلوار کشاورز

سلام چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 20:35

چه پُزی هم میدن با اون انجیراشون
چفصله انجیره آخه؟
نکنه خرمالو بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد