گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ساعت ده شب بود؛) و البته که گفتم : خواهش می کنم، وظیفه مونه

روی پله های بی آر تی هستم که مردی به من اطلاع می دهد گوشی ام در حال بیرون افتادن از کیفم است، تشکر می کنم و او در جواب از من تشکر می کنید

بابت اینکه:  شما پرستارها تا این وقت شب در خیابان هستید!

نظرات 4 + ارسال نظر
رهای کامنتها یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:51

احتمالا با لباس فرم کارمندی اون موقع بیرون بودی و دوم اینکه خیلی خسته به نظر می رسیدی؟ و در عین حال وزین و متین

واقعا خدایی اش پرستارها ادم کف می کنه از سیستم کاری و همت عالی اشون در برابر حقوق صفرشون.

دقیقا با لباس دانشگاه بودم، مقنعه و خسته از شمال می اومدم

بانو جمعه 8 آبان 1394 ساعت 21:44

عاشقتم با این روحیه و جوابات همیشه

سندباد جمعه 8 آبان 1394 ساعت 13:07

چه آدم جالبی!

سلام جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:04

هاهاها
جوابتون خیلی باحال بود

حالا من دارم هی فکر میکنم کجای خانم طلا شکل پرستارا هست

نکنه گوشی استتوسکوپ توی کیفتون بوده؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد