گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

چقدر اسیر ژن هایمان هستیم

ابجی وسطی وقتی ماجرای عشق دوقلوها به ماشین اسباب بازی و غم و دردشان هنگام خراب شدن ماشینها را شنید، یکسری ماشین مساقبه( به قول دوقلوها) درست و حسابی براشون فرستاد، منم فورا رفتم ترمینال دادم راننده  که سریع به دستشون برسه

حالا مثلا زنگ زدن به ابجی وسطی برای تشکر، در پایان مکالمه قل برونگرا فریاد می زنه:

با اینا می شه رفت تو حیاط زیر بارون بازی کرد

قل درونگرا یواشکی می گه: 

خاله سه بار به من گفت جیگرم

نظرات 6 + ارسال نظر
سوژه چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 08:28

هلاک اون قل درونگرام. عشق منه

هدی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 09:38

بابا اینها که دوقلو اند! چرا ژنهاشون فرق میکنه؟!!!!

سلام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 18:54

مروز یه آگهی گمشده روی چندتا دیوار دیدم با عکسش.
دلم خیلی گرفت
نوشته بود «پرنده من از نوع کاسکو گم شده. به یابنده مژدگانی داده میشود»
توی این سرما، پرنده ای که توی قفس بزرگ شده، ...

خانم الا؟

دوره ی بیماری آنفولانزا 7 روزه. الان 7 روزش گذشته. شلغم بخورین زودتر سرفه هاتون هم خوب میشه.


خانم طلا؟
میگم عجب زمستونی شده ها. پاییزگردی تونو از دست دادین.

الا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:10

من هنوز بیمارم. سرفه میکنم. شبها تب میکنم. از شدت سرفه ، دندانهای روت کانال شده ، متورم شده!. این سفر نبود، بلا بود. آوار بیماریها به سرم بود.فهمیدم پیر شدم. و سفر به تهران ، جزو سفرهای بسیار بسیار دشوار است.

سلام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:51

نه
کامنت قبلی مال من بود که یادم رفت از آواتار استفاده کنم
بیچاره خانم/آقا سیما
خب اشتباهات لپی دوقل خان خیلی شبیه اشتباهات ویراستاری شما هست
به من چه آخه

پ.ن / این خانم الا هنوز دارن چمدونای سفر رو باز می کنن؟ خبری ازشون نیس چرا

سلام یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:21

بله اسیر ژن ها
اما متاسفانه ژن معیوب ویراستاری از شما به دوقل خان ها ارث رسیده

سیما تویی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد