گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ولی ما گونه ای مقاوم به انواع افتها و سمومیم، مگه نه؟

با مامان رها تو جاده ها ی شمالی می چرخیدیم، و او مدام از گلها و گیاهانی می پرسید که نهال و یا قلمه اشان را با خود ببرد

رها بهش گفت: مامان اینا تو تهران در نمی یاد

مامانش با غم ادامه داد: اوهوم، تو تهران آدما  از پا درمیان

نظرات 4 + ارسال نظر
سامورایی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 00:18

من واقعا نمیدونستم آلودگی هوای تهران یعنی چه تا وقتی که یه بار توی روزهای آلوده تهران گذرم به یکی از چهار راه ها افتاد و واقعا نفسم بند اومده بود به نظرم میشد دود رو که وارد ریه میشه رو با چشم غیر مسلح دید
فاجعه وقتی بیشتر شد که توی خیابونوهای قشنگ شمال شهر برفهای کنار جاده کاملا از دود سیاه شده بودند و منظره تاسف باری بود
راستی مدتها از رهای روزنامه نگار خبری نبود باورت میشه همین چند روز قبل با ماشین از شهر زده بودم بیرون همین طور که فکرم افسار گسیخته به همه جا سر میزد نمیدونم چی شد یاد وبلاگت و سفرهات افتادم و اینکه از رها و مسافرت با اون چیزی نمینویسی فکر کردم قهرید باهم و کلی افکار جنایتکارانه بین شما دونفر به ذهنم اومد
یعنی داشتم درباره این نظریه فکر میکردم که هر دوستی یه روزی به آخر میرسه
ولی انگار شما دوتا هنوز دوستید با هم

الا جمعه 13 آذر 1394 ساعت 22:18

بد شانس ترین گروه ، کسانی هستند که در تهران ریشه ای داشتند و ترک تهران برایشان به دلایلی غیر ممکن است. من دوستان بیمار و رنجور از وضعیت تهران را هر بار ملاقات میکنم. و داستانهایشان را میشنوم و علیرغم بیماری و رنج ، عاجز از مهاجرت به جایی دیگر هستند.البته بنده هم بعنوان میمان مهاجر، جزو همین گروه هستم.

سندباد جمعه 13 آذر 1394 ساعت 21:31

فک کنم اونایی که سالها تو جاهایی مث تهران زندگی کردن از همین گونه ها که گفتین، شدن

زهره سادات جمعه 13 آذر 1394 ساعت 19:35 http://pardisemouod.blogfa.com

ریه های شمالی ها صورتیه و مال تهرانیا خاکستری

این عموی یکی ا دوستان خواهرم که پزشکه و تو یکی از مراکز پزشکی کار می کنه گفته...

مامان رها رو هم که راه به در کردین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد