گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

باید بازم بدنیا بیام

یه اپ روی ایپدم کشف کردم( خدا مرگم بوده کی فکر می کرد یه روز به این زبون یاجوج و ماجوج حرف بزنم)  

یه مزقونی رو این ماسماسک پیدا کردم که هوای شهرهای مختلف را با تصاویر  نشون می ده

منم به جز هوای تهران و شیراز و شمال

هوای یه شهری تو اسپانیا، یه دونه تو استرالیا و یک جایی تو چین را روش سیو کردم

هر از گاهی در روزهای بارانی از اینکه شهرم در اسپانیا افتابی است ذوق می کنم

یا وقتی در اون یکی شهرم تو چین داره برف می یاد، هیجانزده می شم

بعد دماهاشونو با هم مقایسه می کنم و شدت بادو

بعد تصور می کنم الان اونجا چی پوشیدم و چه جور نسیمی به صورتم می خوره

می خوام مزقونو ارتقا بدم ، 

شهرهای محل سکونتم خیلی زیادن

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 07:20

من از هر منطقه اى یک شهر رو دارم، سانفرانسیسکو، تورنتو، اوکلند، استانبول....و شهرایى که عزیزانم توش زندگى میکنند

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 07:16

من از هر منطقه اى یک شهر رو دارم، سانفرانسیسکو، تورنتو، اوکلند، استانبول....و شهرایى که عزیزانم توش زندگى میکنند

کیانا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:53

خوش بحالتون
واسه همچین ذوقهایی
خیلی وقته ندارمشون

ویرگول دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:36 http://theComma.blogsky.com

من اوساکا و تورنتو رو روی مزقونم دارم، ولی دیگه از اینکه تورنتو منفی بیست درجه ست خوشالی نمیکنم:دی

سندباد دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 08:10

آفرین چه کار خوبی!
از اون شهر اسپانیایی خوشم اومد. من اگه از این مزقونا داشته باشم باید همه ش آفتابی با نسیم ملایم سیو کنم.
به خصوص از این زبون خاص خودتون خوشم اومد. چیه این «اپ» و «ایپد» و .. که سوسولا میگن؟ خدا به دور!

سلام یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 23:09

والله چی بگم
اینم آخر عاقبت جهانگردان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد