گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

مرا پناه دهید ای زنان ساده کامل

خاله رها برای نذری دیگ بزرگی را از همسایه کوچه بغلی قرض گرفتند، هنگام پس دادن دیگ، از آنجا که هیچ مرد و هیچ ماشینی در کار نبوده، خانمها خودشان دیگ را از پنج طبقه ساختمان پایین آوردند و آن را روی ویلچر گذاشتند و به سمت خانه طرف راه افتادند

حالا تصور سه خانم چادر که دیگی ویلچر نشین را هل می دهند به کنار،

تلاششان برای اینکه صاحب دیگ نفهمد آنها ماشین نداشته اند و ویلچر را نبیند یک طرف،

از همه بامزه تر که در برگشت به نظر خانمها رسیده که زشت است ویلچر خالی را هل بدهند و یکی از آنها روی ویلچر نشسته و برگشتند 

نظرات 11 + ارسال نظر
دختر معمولی سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 22:47 http://www.mamooli.persianblog.ir

جدیدا خواننده تون شدم.
خیییییییییییلی خوب بود :)))))

خوش اومدی عزیزم

زن مش ماشالله بی درد سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 09:22 http://zarbanoo.blogsky.com

توی بغلتان برای من هم جایی هست؟

الا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 14:47

من مثل همیشه مفهوم رو بر عکس گرفتم!
من حاملین دیگ و دیگچه رو زنان مستقل فرض کردم که آرزو و حسرت ، زنان ساده کامل را دارند!
یا تو مغز من یه چیزی جابجاست یا تفاوت دیده یا هیچکدوم من یک آلزایمری مبتدی هستم. جدیدا بجای 25 ، مینویسم 52! باید برم دکتر!

شیدا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 09:33

مرسی گیس طلای عزیز که این وبلاگ رو ساختی
امروز پیدات کردم همه نوشته هاتو یه نفس خوندم و خندیدم
مرسی که هستی

سامورایی یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 01:24

از چنین رهایی چنین خاله ای هم انتظار میرود

باران یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 01:03 http://http://baranbahanebod.persianblog.ir/

عنوان عالیییییی بود ..

میم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 22:07

امــروز تصــاویری از آشورا ده رو دیدم و دلم رفت برای اینکه برم و تا آخر عمر اونجا باَشــم .
درسکوتی معطر و سحر انگیز ...

نارسیس شنبه 28 آذر 1394 ساعت 15:09

من مونده ام تو آپارتمان، طبقهء پنجم و اون دیگ که باید خیییییییلی هم بزرگ باشه، از چه اجاق گازی استفاده کردن تا نذری شونو بپزن! دم شون گرم، همت عالی به این میگن. زنان سادهء کامل رو خیلی دوست داشتم :)

نارسیس، اجاق هم رو ویلچر بود، یادم رفت بگم

سندباد شنبه 28 آذر 1394 ساعت 13:25


جالبه ماشین نبوده، ویلچر بوده دم دست!!
خب اقتضای موقعیت بوده دیگه، خجالت نداشته.

الا شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:07

گیسو جان
این عالی بود.صبح کلی از تصاویر خندیدم. اما جالب اینه که : این زنان تنها، خوب کار خودشون رو راه میاندازند. باور کن ! بهتر از زنان ساده کامل.

م شنبه 28 آذر 1394 ساعت 10:31

که جامه های شسته در آغوش دودهای معطر
بر بامهای آفتابیتان تاب میخورند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد