گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

من بسیار خوشبختم

امروز، در تمام ساعتهایی که آفتاب بود، در مهتابی روی صندلی راحتی لمیدم و از جین استین خواندم، 

فضای دلپذیر  و ملایم و عاشقانه کتابهای او با صدای غازهای همسایه و زنبورهای که در آفتاب جان گرفته بودند، ترکیب بسیار لذت بخشی ایجاد کرده بود و من به یاد آوردم که مدتهاست در آفتاب دراز نکشیده و کتاب نخوانده ام

کاری که در سالهای دور ، آن زمان  که هنوز در چرخگوشت سریع گذر با شتاب روزها  نیفتاده بودم، در دوران نوجوانی مدام انجام می دادم

احروز هر  از گاهی سرم را بالا می آوردم از پشت عینک افتابی به آسمان و نارنج ها و آخرین گلهای رز پاییزی نگاه می کردم و با خود م تکرار می کردم

نظرات 6 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 10:24

بسیار عالی

شنتیا یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 13:47 http://shantiya-2008.blogfa.com/

گوارای وجود

ریحانه شنبه 5 دی 1394 ساعت 15:54

امیدوارم همیشه شاد باشید و حس خوشبختی همراهتان
لذت میبرم از خوندن نوشته هاتون. همیشه با خودم میگم چقدر خوبه که توی بلاگ اسکای مینویسید و ترکمون نکردید. مرسی.

شکیبا شنبه 5 دی 1394 ساعت 15:06

همیشه خوشبخت و سالم باشی

سندباد شنبه 5 دی 1394 ساعت 07:57

لذت بردن از آفتاب نشونۀ قشنگی برای خوشبختیه!

گندم شنبه 5 دی 1394 ساعت 00:09 http://minima.blog.ir

آه ه ه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد