گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

اینقدر خندیدم که راننده تاکسی عصبانی شد

راننده تاکسی رفت تو خط ویژه اتوبوسها و باعث ترافیک شد، 

موتوری  که در ترافیک گیر کرده بود، خودشو رسوند کنار پنجره  و با  لهجه شیرینش به راننده تاکسی گفت: تو جات اینجاست؟ نه تو جات اینجاست؟

بعد یک دفعه قاطی کرد و داد زد:

تو جات تو جهنمه، جهنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 14:15 http://minima.blog.ir

با لهجه قمی نگفت ؟
یعنی دیالوگ های در حاشیه را تکرار نکرد ؟

شیرین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 12:34 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام
فکر کنم منهم جای شما بودم ریسه می رفتم! صحنه کاملا کمیک بوده :)))

رهای کامنتها سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 01:21

یعنی موتوری ای که خودش مبادی قانون باشه من هنوز ندیدم. انشالله که ایشون از بی قانونی تاکسی ناراحت شده نه اینکه کسی به خودش چیزی گفته برای تلافی اینو گفته...:)

ولی خدایی اش حال کردم با جمله اش هاهاهاهاها

فکر کنم خیلی از راننده تاکسی های دنیا از جمله هموطنی هاشون هم جاشون قعر جهنم باشه با این همه بامبولی که سوار می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد