گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

اون یکی اضافه هم حتما محض محکم کاریه دیگه؟!

هر سال به دانشجوها می گم به ازای کاشت یک درخت ، یک نمره می دم، به شرطی که فیلم و عکس برام بفرستن که کار خودشان بوده و ضمنا باید در خیابان بکارند نه حیاط خونشون و البته که هیچوقت هیچکس همتی نکرد

،

،

،


الان من با این پسره که فیلم کاشتن ٢١ درخت در نقاط مختلف شهر را برام فرستاده چه کار کنم  ؟!!! 


نظرات 15 + ارسال نظر
پرژین پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 22:42

بهش بیست بدین

منصوره یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 08:05

چقدر دوستتون داشته! :)

وجهی را دیدی که هیچکس و خودم ندیده بودیم

شیدا شنبه 26 دی 1394 ساعت 13:34

شما چه استاد باحالی هستید خوش به حال دانشجوهاتون

الی شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:47 http://elhamsculpor.blogsky.com

یه 20 بهش بدین
یک نمره هم نگه دارین برا ترم آیندش

گندم پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 11:46 http://minima.blog.ir

نه دیگه این کلک برای نمره ندادن جواب نمیده
طرح بعدی رو بزار جمع کردن زباله از رودخانه حالا حالا ها داوطلبی پیدا نمیشه

سلام مجدد پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 01:59

مشکل سازمان جنگلها و مراتع، نیروی غرس نهال نیست. موضوع اول تامین آب، دوم زمین و خاک مناسب، سوم دایر کردن زمینهای بایر است.
حتی یک هکتار زمین مناسب کشت یا زرع، آنقدر مشتاق دارد که اینروزها بحث زمینخواری آقایان داغ است. وگرنه میشود حتی از کاشت درختهای سوزنی برگ که نیاز به مراقبت چندانی ندارند بهره برد.

سامورایی پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 01:51

راستش پونه خانم بزرگترین مشکل که راهی براش پیدا نکردم همینه که بعد از کاشت کی مراقبت میکنه و اینکه بیشتر مملکت خشکه
البته میشه از درختان مقاوم تر به کم آبی استفاده کرد ولی کلا مشکل نگهداری بعدش خیلی بیشتره مثله بلایی که سر درخت کاری خودمون اومد
ولی من فکر میکردم مثلا اگر 100 تا درخت کاشته بشه شاید بارون بتونه 30 تاشو نگهداره
راستش نمیدونم ولی واقعا باید فکری کرد
به نظرم زمین مثله یه بیمار ریوی ه که داره حجم زیادی از ریه هاشو از دست میده

پونه پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 00:44

دست مریزاد به خوش فکریتون

یه سوال: درخت بکارن و آبش ندن چه فایده؟

سامورایی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 23:37

راستش رو بخوای یه ایده ای چندین ساله دارم
توی ایران فکر کنم 10-12 میلیونی دانش آموز داشته باشیم با نمی دونم چقدر دانشجو (حد اقل دانشجوهای کشاورزی ) تو فکر بودم یه طرح بدم که دانشجوهای کشاورزی توی مدارس به بچه ها به عنوان کار خارج از برنامه آموزش درختکاری بدن (حالا حداقل به دوره دبستان اوایل دبیرستان که نمیدنم چندم میشه راهنمایی سابق ) بعد بچه ها شروع به پرورش نهال کنند توی خونه نهالها که جون گرفت ببرند اردو اطراف شهر یا جاهایی داخل شهر با کمک شهرداری ها این درختها رو بکارند فکر کنم هم یه خوبی آموزشی داره هم اینکه لااقل یه بخشی از تخریب جنگلها رو جبران میکنه هر چند کم

الا چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 21:28

از شهزستانها خبر ندارم،اما در تهران حتی در منطقه شمیرانات ، درختهای کهنه و تنومند ، عامل آلوده گی و انواع بیماریهای تنفسی هستند. به دلیل بیماری درختان در اثر آلوده گی هوا و سایر مرضها که درختان گرفتارش میشوند و شهرداری کاری برایشان نمیکند. در تهران من در بالکن خانه مادرم که سیم توری هم دارد نمیتوانم لحظه ای بنشینم. چون تمام برگهای درختان چنار خیابان ، پشه سفید دارد که در هوا پراکنده اند و براحتی وارد دستگاه تنفسی و شش ها میشوند.هر چند درخت کاشتن کاری خوب است ، اما شهرداری باید سمپاشی هم انجام بدهد. ( چه حرفها میزنم من! تهران که خودش پر سم است!)

سامورایی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 19:14

منم یه بار رفتم با چند نفر بیرون شهر کلی درخت کاشتیم
البته هیچ کدوم باقی نموند و به خاطر خشک سالی و یا خورده شدن توسط احشام از بین رفتن متاسفانه
کاش استادای ما اینطور نمره میدادن
من که پایه ام
راستی این همه طرفدار داری تو فیسبوک
چرا یه کمپین ی جمعی اینطوری راه نمی اندازی شاید یه روز یه ارتشی شد
راستی یه بار دیدم تلوزیون نشون داد تو شیراز این کار دست جمعی شروع شده
درختکاری دست جمعی خودجوش مردمی
اسمش یادم رفت

بد فکری نیست، بهش فکر می کنم

سلام چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 18:04

هر چی نخبه است توی کلاس شما جا دادن که.

اما «این پسره» نشون داد که بیشتر یه باغبون خوب میشه تا یه فعال هنری.
تغییر رشته بده.

مهشید چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 13:19 http://derakht4.blog.ir

ای جان

سندباد چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 12:26

ئه! اون قبلیه من بودم! چرا فقط اول اسممو نوشت؟

س چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 12:25

آفففففرین بهش!
کارهای زیادی میشه کرد: هرچندبار بتونه باهاتون درس ورداره بهش نمره بدین، نمره ای که بهش تعلق می گیره بین رفقای فابریکش هم پخش کنین (خیلی باحال میشه، کلی مدیونش میشن)، درصورت وجود استاد باحال و طبیعت دوست میشه وساطت کردن اونا هم نمره بدن بهش، دیگه .... نه خداییش! هرچی فکر می کنم این آدم باید خیلی جاها معرفی بشه. اصن این شرط شما که باعث خیر شده هم همینطور.
*سیکاس چی؟ سیکاس هم کاشته؟ می تونین بهش بگین اگه سیکاس جزو کاشته هاش نباشه همۀ اون 21ی دود شده رفته هوا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد