گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

تصور قیافه من هنگام بررسی اعتراض ها

نوشته عمل هموریید کرده نتونسته سر جلسه بشینه

و

امتحان من  اصلا  کتبی نبود

نظرات 13 + ارسال نظر
الا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 10:44

حالا گیرم که نفوذی باشه، خب؟ شما مگه چیکار میکنی؟ یا اینجا چه خبره؟ چه اطلاعات مخفی مملکتی ، رد و بدل میشه؟بابا ول کنید این حرفا رو!. اتفاقا من خیلی دوست دارم با نوع تفکر و شیوه نفوذی ها آشنا بشم. نوفوذی چطوریه؟ اونم از پشت مانیتور!

سلام سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 23:56

خانم شیرین، ها ها ها خیلی نکته نغزی بود.

خانم زری، میگن کنجکاوی باعث نفس کشیدن سلولهای خاکستری مغز میشه

آقا سامورایی،

خانم الا؟
میبینید شما را بخدا؟
تنها کسی که با شناسنامه (آواتار) نظر میده، منم.
اونوقت به من شک می کنن.

خانم طلا؟
جدا جای خانم سیما خالیست. اگر باز ایمیل دادن، لطفا سلام برسونید.

اقا سلام ، مشکلم اینه که سیما وقتی می اومد، کل کامنتا لحن و بوی اونو می گرفت، اگه دوست دارید من در وبلاگو ببندم ، لازم نیست واسه سیما دلتنگی کنید، یه ندا بدید منم از خدا خواسته، خدایی تو اینستا و فیس بوک داره خیلی با کامنت گذارها ی دوست داشتنی خوش می گذره

شیرین سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 21:10 http://www.ladolcevia.blogsky.com

نمی دونم تا بحال کسی که عمل همورویید کرده رو دیده اید یا نه. دو نفر از نزدیکان من حتی راه رفتن هم براشون عذاب آور بود و حتی خندیدن. یکی شان که خیلی هم شوخ طبع است در مقابل حیرت من وقتی ازم میخواست که نخندانمش می گفت آخه تو که نمی دانی ...ن چه نقش حساسی در بدن داره!!

سامورایی سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:20

زری خانم اگر اینطوری بود گیس طلا از روی ip میتونست تشخیص بده مگر اینکه از چند محل مختلف یا چند فیلتر شکن یا vpn متفاوت استفاده کرده باشه

کلا شخصیت در سایه و ابهام انگیزی داره مثل همون سیما فکر کنم نفوذی باشه
شرایط جامعه حساسه حواستون به شبکه های نفوذی باشه

زری دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 23:27

نمیدونم چرا کامنت های سلام جدیدا برام شبیه کامنت های سیما قدیم میاد؟؟؟ البته به ظرافت اون نیست ولی شبیه کامنتهای سلام قدیم هم نیست؟! گیسو جان یه نفر هستند؟ یا تشابه اسمی است؟

این ارغوانی که تازگی ها کامنت می گذارد بیشتر مرا به یاد سیما می اندازد

گندم دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:54 http://minima.blog.ir

نوشته بودی ته جارو برقی در رفته بود و ... مادرک هم گفته بودند از وقتی ای کونو جاروبرقی سوراخ شده نفسش راحتره
یه چیزی تو همین مایه ها بود

گندم دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 13:56 http://minima.blog.ir

با خوندن این پست یاد اون نوشته شما گفته بودی ته جارو برقی در رفته بود و جمله قصار مادرک افتادم خندیدم

یادم نمی یاد گندم، کل ماجرا رو بگو

ارغوان دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 06:34

حالا سرِ یک جلسه ای نتونسته بشینه
نگفته که جلسه ی امتحان!
یعنی با خوندن نوشته هات گیسوجان یک گزینه به خوشحالی هام اضافه شده.
اینکه شاگردِ تو نیستم!!!
آبرو نذاشتی براشون!

گندم یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 23:59 http://minima.blog.ir

احتمالا حالا دیگه تنگ شده و حتما از ترم بعد بیشتر تلاش میکنی
جمله بالا رو حتما تو جوابش بنویس
من امتحانات تمووووووووووووووووووووووم شد موند پایان نامه فقظ :)

سامورایی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 21:41

زمان جنگ یه رفیقی داشتم رفت یه کاری کرد دستش نیمه فلج بشه که سربازی نره
کمسیون پزشکی بهش گفت پات صافه از سربازی معافی
شروع کرد دعوا با دکتره
ولک من رفتم دستمو ناقص کردم تو میگی پات صافه ؟؟؟!!!
عجایب خلقتی هستیم به خدا ...

سلام یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 20:11

بفرستیدش پزشک قانونی.
اگه دروغ گفته بود، بگید همونجا واسش یه دونه هموریید بکارند.

سندباد یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 16:44

چندلر-طور باید زد همونجایی که عمل کرده!

دیشب داشتم همین قسمتو می دیدم سندباد

شکیبا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 15:37

پس کجا نوشته ؟؟

والا به قرعان؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد