گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بابا من شلخته نیستم ، من به نظم اعتقادی ندارم

تو جاده بودیم و رها اصرار داشت که کیفش را داده به من و من انکار، 

بعد از کلی جستجو، کیف یه جای کاملا  امنی و در وضعیت مرتبی  پیدا  شد و فورا رها و محدثه قبول کردند که من کیفو اونجا نگذاشته بودم 

!!!

نظرات 18 + ارسال نظر
زری جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 17:01

من هم با نظرات خانم الا در مورد سیما موافقم. گیسو جان اینکه سیما در ذهنم مونده بود برای زبلی و تند ذهنی اش بود نه جسارت و بی ادبی اش ، البته من هم مثل برخی دوستان کامنتهای توهین آمیز ایشون رو ندیدم. وگرنه به نظر من هم یه نفر هرچی طناز و هنرمند باشه ولی اگر توهین آمیز حرف بزنه، هیچ شکی در حذف کردنش نیست

سامورایی پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 21:35

اختیار دارید آبجی الا ی عزیز

خاصیت نوشتار همینه که گاها باعث سو تفاهم میشه

الا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 16:37

آقا سلام جان
نمیدونم اون چی چی یست. اگر همین جا ، یک بسته آماده و بدون زحمت باشه ، ما هم خب شرکت میکنیم. لابد باید حرف بزنیم؟ نگو آره، که خیلی سخته برام.

سلام پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 14:49

خانم الا؟
شما هم موافق «هم شنیداری» نیستید؟ نظرتونو ندادین که!

لطفا همگی نظر بدن خب. عجبا.

الا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 13:57

سامورایی عزیز : پوزش بخاطر خنگی ام.
سیما میخواست با نظر متفاوت و کمی زیرکانه ، جلب توجه کند. و موفق هم شد. چنانچه اسمش ماندگار شد!. نه بخاطر بی ادبی یا جسارتهای بیجا و غیر مودبانه. بخاطر نکاتی که گاهی او میدید و دیگران نه. گاهی هر چند خیلی منفی ، نکته ای را میگفت ، که دیگران ندیده بودند. طرفدارش نیستم.
و اینکه بنظر من باید بیخیال بود. فحاشی و حرفهای رکیک غیر قابل تحمل است. اما نظر مخالف چه اشکالی داره؟
اگر نوشته ای پابلیش میشه ، خب هم مخالف داره هم موافق. گیسو بی خیال! فقط فحش رکیک رو حذف کن.

سلام پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:03

ای آقــــــــــــــــــــــــا
خانم طلا که کلا انگار با همه قهرن.
آهای اهالی قدیمی و جدید وبلاگ! اگه مایل به شنیدن همدیگه هستین، دس به دس بدین، این خانم طلا رو کاری کنین قبول کنن که وعده «عید شنیدنی» بزاریم.

سامورایی پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 10:18

اینها رو که گفتی واقعا نمیدونستم من شرایط مشابه ش رو تجربه کردم و میدونم چقدر آزار دهنده است فقط چون با عرض پوزش چون من حیایی رو که در خانمها هست رو به طور طبیعی ندارم و معتقدم با هر کس به زبان خودش باید صحبت کرد (در صورت لزوم ) تقریبا از عهده مسئله براومدم
هرکاری که بخوای انجام بدی حق داری اصلا لزومی نداره اولا خودت رو درگیر نوشتن در چند جای مختلف کنی دیگه اینکه مسلما به کسی بدهکار یا مدیون نیستی
فقط موضوع دیگه اینه که به نظرم سیما یا هر موجود ازار دهنده دیگری هرجای دیگه ای هم میتونه باشه مثل فیسبوک یا ایسنا گرام وفکر نمیکنم تعطیل کردن این مشکل را چندان حل کند
هرجا که باشی موفق و سعادت مند باشی گیس طلای عزیز و دوست داشتنی
...............................
سلام میدیم به برادر هنگامه خانم

برادر هنگامه ص پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 09:26

سلام دوست خواهرم.میشه آدرس فیسبوکتون رو بذارین اینجو؟

به سلام داداش هنگامه، بفرما و هوای این دوست عزیز و قدیمی منو داشته باشید ها gisoshirazi

سندباد پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 08:45

در بی نظمی نظمی نهفته که صاحبانش در زمانۀ خودشون درک نمی شن.

سلام پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 03:47

خانم طلا؟
اگه یه روانشناس واسه روانشناختی ما وارد این وبلاگ بشه، دود از کلش بلند میشه و میشینه همینجا واسه یادگیری بیشتر.
من اون نظرات توهینی خانم سیما رو که فرمودین البته ندیدم اما اگه اینطوره واقعا جاشون اینجا نیس.
اما باز فکر می کنم شاید یک آوت پوت عملی این وبلاگ داشته باشه و اون هم اصلاح رفتاری اون فرد باشه که گاهی نکات ظریفی رو ازشون میخوندم.
خیلی خوب میشه.
پ.ن1/ به همین قبله اگه راضی به زحمت شما در این وبلاگ باشیم.
پ.ن2/ نظرتون چیه که واسه عید نوروز، ترتیب یک گفتگوی اینترنتی همگانی رو بدیم تا دوستان اینجا، بتونن بدون نوشتار تکست، یک عید شنیدنی (در مقابل عید دیدنی) با هم داشته باشند. جاش با من.

خواهش می کنم سلام، راحت باشید،احتمالا باید خیلی جالب باشه، گفتگوی شماها ، فقط انتظار نداشته باشید من اونجا باشم

سامورایی پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 01:04

اهان این موضوع سیما
سیما در برابر اون ادمهای بد دهن لجن که قبلا برات کامنتهای توهین آمیزمی گذاشتند واقعا چیزی نبود حداقل یادم نمیاد که فحاشی کرده باشه
.........................
و خانم الا در پست قبلی
یه شوخی بود بین من و سلام
فکر کنم خیلی روشن بود
چرا اینقدر جدی برگذارش کردید

سامورایی پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 00:58

ایسنا گرامتو ندیدم ولی موافق نیستم که فیسبوکت از اینجا خیلی بهتره قطعا حسی که خودت بهش داری درست تره
میدونی این جواب که به سلام دادی فقط اینو ازش برداشت می شه کرد که داری اینجا رو فقط تحمل میکنی و حالا این جوابی که به من دادی انگار یه محصولی دادی بیرون که خودت ازش راضی نیستی من برام فرقی نمیکنه فیلتر شکن دارم و نوشته هات اونقدر جذابیت دارند هر جایی که بشه اونها رو دنبال میکنم و فکر میکنم همه بچه هایی که اینقدر عاشقتم عاشقتم میکنند اگر حرفشون قلبا باشه دنبال میکنند گرچه همه میدونیم ....شاید اینقدر ها هم واست مهم نیست

اره سامورایی، کلا از وقتی بلاگ اسپات ف ی ل ت ر شد و اومدم بلاگفا، فضای خوانندگانم عوض شد، شما چند نفر از بلاگ اسپات باقی موندید و اگرنه بقیه جدید بودن، بله سیما هم از کامنت های ... دار زیاد می گذاشت فقط من یک دستیار داشتم که کارش پاک کردن کامنتهای اینطوری بود که ف ی ل ت ر نشوم، برای همین شاید ندیدید اما کامنتهای بدون فحشش هم منو ازار می داد و ازار دهنده تر افرادی که براش کف و دست و هورا می کشیدن
و همه کامنت ها لحن او را گرفته بود
اصلا سر کامنتهای سفرنامه های بود که من تصمیم گرفتم دیگر سفرنامه ننویسم
خدا را شکر که بلاگفا بسته شد و خوشبختانه که سیما برنگشته
و امیدوارم کامنترهای طناز من بازگردند
اما اگر سیما برگشت حالا با اسمی دیگر، در اینجا را می بندم،

سامورایی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:33

بگو ای گیس طلا اگر کل ایسنا گرام و فیس بوک و بلاگ اسپوتی هایت جمع شوند هرگز نمیتوانند حتی یک کامنت به باحالی بگذارند پس بگو بگذارند اگر میتوانند

نفهمیدم چی گفتی اما راحت باش، یکی باید چراغ اینجارو روشن نگه داره دیگه، پس بگذار

سامورایی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:30

آیا آنان که شلخته اند با آنان که به نظم اعتقاد ندارند برابرند ؟ ودر این برای آنان که اهل تفکرند نشانه هاست


والا به قرعان

سلام چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:03

من که فکر می کنم اگر شلخته ها، کاراشونو به موقع و درست انجام میدن، نهایت هوششونو میرسونه. چون همین شلختگی دارای نظمی هست که حتی یه آدم مرتب هم ممکنه نداشته باشه.
اگه کسی وارد آشپزخونه آپارتمان من بشه، سرگیجه میگیره که چی کجاس اما خودم یه راست میتونم همه ادویه ها و نخود لوبیا و ... رو پیدا کنم.

پ.ن خانم طلا، راجع به پاسختون به نظرم در پُست قبلی میخوام بگم که بچه های این وبلاگ خیلی هم باحالتر از بچه های ایستاگرام و اینا هستن. هیچ وقتم نظرات دوستان همرنگ نظرات خانم سیما نشده بود برعکس منتقدشون هم بودیم همگی. اما خب به عنوان یه خواننده قدیمی وبلاگتون که حتی هنوز ایمیل هم بهتون میده، گفتم که کاشکی باشن و ایشون مراعات کنن.

سلام واقعا برایم جالب است جا دارد که تحلیل های روانشناختی بر روی این جامعه کوچک کامنت گذاران من انجام گیرد که چرا کسی که جلوی روی همه شما به مادرک گفت ... و به من گفت .... اینقدر در خاطره جمعی شما باقی مانده است

رهای کامنتها چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 19:07

ادم خدایی اش خوبه حداقل دو تا دوست داشته باشه که ادم را خوب بشناسند و واقعا بدونند ادم چطوری هاست! هاهاها

و البته که خیلی نامردن جفتشون

من چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:27 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوبه که اینجا نظرات بازه
عالیه
چه حس خوبی داره
عین حس خوده وبلاگت
که همیشه لبریز از حسای خوبه

من چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:26 http://meslehichkass.blogsky.com/

خخخخ
چقدر به نظمت اعتقاد داشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد