گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گفتگوی دو قل و خواهرک


بلیط برای کی می خوای بگیری؟ 

برای خودم و مامان بابا 

کجا می خوای برید؟

خونه خاله گیس طلا

نه نه بلیط نگیر، اگه بگیری شما هم  مثل خاله گیس طلا دیگه بر نمی گردید 

نظرات 6 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 20:23 http://minima.blog.ir

ای جونم باز این دو تا جزغل

بیتا دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 08:45

آقا سلام خب بچه ها پیش پدر و مادر خودشون می مونن دیگه.اگه درست یادم باشه پسر خاله های گیسو جون بودنا.

سلام دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 01:54

پس بچه ها پیش کی موندن؟!

سر سیاه زمستونی، همه پا میشن میرن جنوب.
خوشم نیومد دوقل تنها موندن.
خودم اینقدر از اینکه بچه که بودم قالم بزارن، برن سفر خاطره تلخ دارم. هنوز مونده.

نه! خوشم نیومد.
گفته یه قل، نشون از عمق غمش داره.

رهای کامنتها یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 23:55

از طرف یه فضول، دارند می آن شمال یا تهران؟
البته همه جای ایران خونه خاله گیس طلا شده وقتی می گن خونه خاله معلوم نیست ازین وره یا ازون وره!

شمال

سندباد یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 21:26

جانم، عزیزم
من گفتم حتما می خواستن بلیط براشون بگیرید یا تو چمدونی چیزی قایم بشن بیان خونه خاله گیسو

سامورایی یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 18:23

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد