گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

همین گلهای مروارید را می گویم

گل مروارید کاشتم

،

،

،

پیازهای گل مروارید را در باغچه کاشتم

،

،

،


اینها بهانه های ساده خوشبختی نیستند، اینها بزرگترین دلیل زندگی هستند


نظرات 4 + ارسال نظر
زری یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 14:36

اینجا عکس گذاشتید؟ من نمیبینم:( لطفا تو اینستا هم بذار

زرافه خوش لباس شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 09:06

گل مروارید از کجا بخریم. میدون گل دارن؟

نمی دونم من شمال پیازشو خریدم

الا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 15:20

یک بندر آبی رنگ ، با چنارها و گنبدهایش
از این بندر نمیتوانی مرا بیرون بیاوری
منتظر من نباش کاپیتان.

پ.ن. شعر را کامل ننوشته بودم. حالا معنی اش تغییر میکند.

رهای کامنتها جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 14:35

فصل کاشتشون الانه؟ من هم عاشقشون هستم البته عاشق خیلی از گل ها... واقعا دست مریزاد داری که به عشق و عاشقی می رسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد