گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

احیانا یه کوچولو به روابط عمومی بنده ربطی نداره؟ یک ذره ؟ نه؟

به مادر می گویم مرد همسایه برایم هفت نهال درخت آورده، سیب ،شابلون، آلوچه، گلابی ، گردو و شلیل ، خودش هم بیل زده و کاشته و بقیه درختها رو هم هرس کرده


هیجانزده می گوید: من نمی دونم  چه کار خوبی تو زندگیم کردم که خدا اینطور به بچه هام پاداش می ده

نظرات 10 + ارسال نظر
بهارهای پیاپی چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 11:09 http://6khordad.blogfa.com

سلام از دیروز تاحالا یه کله وبلاگتونو خوندم تا اینجا. نمی دونم از کجا رسیدم به لینک شما ولی خوشم اومد. هرچند نوشته های خیلی طولانی رو نخوندم.
می خواستم اینو بگم که بهتون حسودیم شد بابت داشتن رها. داشتن یه همچین دوستی برای همه لازمه. من ندارم. همه دوستای خوبم که رهاطور هستن ازم دورن نزدیکترینشون 200 کیلومتر. و همه اونایی که بهم نزدیکند دوستم نیستن.
راستی مرسی که توی اینستاگرام هستین. امروز ریکوئست دادم و تایید شد. از پیجتون دارم لذت می برم.

ممنون عزیز

پرژین یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:45

چون پاداش متنوع بوده، احتمالا به کارهاى خوب متنوع مربوط مىیشه و نه فقط یک کار خوب

زری یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 14:37

برای مادرجان

جودی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 14:08

مامان منم بعد از 33 سال که من مرد زندکیم رو به همت خودم بیدا کردم هر جند همه مشکوک بودند ولی فعلا که خوب دراومده اوضاع میکه من دعا کردم تو شرایط خوب نصیبت شده یه کاری نکن از دستش بدی توجه داشته باش که از 22 سالکی من مامان دست به دعا بوده و استجابت نمیشده :)))

سهیلا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 18:49 http://nanehadi.blogsky.com

همه چیز از مادر ریشه میگیره دیگه.مگه نه؟

سندباد شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 16:28

همون روابط عمومی خوب هم احتمال زیاد نتیجۀ کارای خوب مامان جانه
انرژی شون در فرزندانشون جریان داره

شیدا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:01

عالییییییییی

منصوره شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 13:32

دِ آخه همون روابط عمومی رو هم یحتمل از مادرک به ارث بردی!... می بینی، ندید چقدر خاطرخواه تو وبلاگ شما دارند؟!

رهای کامنتها شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 12:17

دمش گرم که همه کردیت ها را خودش می گیره.

تیلوتیلو شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 10:47 http://meslehichkass.blogsky.com/

ای جانم به اعتماد به نفس مادرجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد