گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نه شماره اش را هم نمی دم

روز اخر است و ملت همچین جو می دن که ادم جو گیر می شه و به پشت سرش نگاه می کند
خلاصه این نیم نگاه اینکه: سال مزخرفی بود 
مفصلش اینکه سال از دست دادنهای عاطفی بود
از بین رفتن یک دوستی پانزده ساله و به شدت تاثیرگذار و عمیق در زندگیم که هنوز از زخمهایش خون می چکد 
مهاجرت یک دوست بیست ساله که به قول  رها ، هر مهاجرتی یک مرگ است 
فرو رفتن دوستی دیگر در مرداب افسردگی و غرق شدنش  که به گمانم از دیدن مرک ، غم انگیزتر است
به همان اندازه دردناک بود دیدن خودسوزی دوستی در شعله های خشمش نسبت به دنیا و آدمهایش  که نه در جستجوی خاموشی آن است و نه آتش خود رو به خاموشی می رود
رها کردن دوست دیگری در مشکلات پایان ناپذیر شخصی و خانوادگیش که سالها بود یاری اش کرده بودم  و  سرانجام اعلام بازنشستگی کردم از این شغل
همچنان آنقدر این سال  پر تردید و دودلی و ترس از اشتباه و ترس از تصمیم گیری و سرشار از سرزنش خود بود که رفتم   سراغ تراپی و 
نتبجه اینکه خیلی خوب بود
گمان می کنم تنها نکته مثبت امسال همین بخش بود
برای آدمی مثل من که همیشه شنونده است و عادت به صحبت از مشکلاتش با دیگران ندارد، تجربه خوبی بود که یکی بنشیند و تو برایش حرف بزنی، البته واقیعت اینکه حتی مشاورم هم بیشتر دلش می خواهد حرف بزند تا گوش بدهد اما
بسیار کمکم کرد که دست از شنیدن درددلهای دیگران، درک دیگران و فهم رفتارهایشان  بردارم، کمکم کرد که خشم و غم و دردم را نشان دهم و مهمتر از آن اینکه  کمکم کرد من نیز از دیگران توقع کمک و همدردی و دلداری  داشته باشم 
و اینکه حال دیگران بد است گناه من نیست و به من ربطی ندارد، هرکس مسئول بهتر کردن حال خودش است 
امیدوارم که سال دیگر این موقع در پشت سرم مناظر زیباتری برای دیدار باشد 
نظرات 6 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 15:36

گیسو جان پا دردو کمر درد و گردن درد ارثی نیست اگه یه ماساژ توسط یه ماساژور خوب بدی که بدنت نرم بشه و بعد شروع به ورزش کنی به تدریج . خواهی دید همه دردها از بین میره و قدرت هر کاری رو پیدا می کنی. من این کار رو از پنجاه سالگی شروع کردم و جواب گرفتم و الان از سی سالگی توانایی بیشتری دارم

ممنون فریبا، خیلی امیدوارم کردی، دغدغه ام بود و غمگینم می کرد

کاوه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:45


سروین یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 23:48

گیس طلای عزیز.
سال نو مبارک با آرزوی سالی سرشار از شادی و موفقیت.
من از سال 87 با وبسایت شما آشنا شدم و همیشه دنبال میکردم ولی اغلب خاموش بودم.
دو سال پیش خیلی سخت گذشت و تقریبا بریدم ولی باز با هزار کلک ادامه دادم. گاهی در طول زندگی صدای شکستن استخوانهایم را زیر آوار مشکلات میشنیدم.
اما تا چند روز دیگر مهاجرت میکنم و احتمالا برای همیشه با ایران خداحافظی میکنم. البته هر جای دنیا که باشم این وبسایت هم همسفر من خواهد بود.
روز و روزگار بر شما خوش باد......

الا یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:39

امسال سال خوبی خواهد شد. مطمئنم. داستانهایی که گفتی، متعلق به زندگی است. زندگی که جریان داره و تو هم در جریانش بخواهی نخواهی میری جلو. یاد میگیری، تغییر میکنی ، احساسات جدید رو تجربه میکنی. اما تجربه به من گفته: سخت ترین نکته، خود,خودت را با خصوصیت های مثبت از دست ندی. یعنی دٌز صحیح را برای خودت پیدا کنی. اندازه ها رو.اندازه خوبی و بدی. ضمنا به تراپیست بگو: اینقده حرف نزن! تراپیست که حرف نمیزنه. تراپیست گوش سوم است!
عیدت مبارک!

naz یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:03

جمله ی ((هر مهاجرتی یک مرگ است)) چشمام رو پر از اشک کرد.
سال خوبی داشته باشی، پر از سلامتی و خبرای خوب و دوستای خوب و سفرای خوب :-*

سندباد شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 22:22

گیس جان، قلب طلایی!
سال خوبی داشته باشی، بهتر از سال های پیش. هرچی می خوای بهترش برات پیش بیاد.
تعطیلات هم حسابی خوش بگذره بهت
بوووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد