گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

شما بر سر ما منت می گذاری عزیز دل

دارم سر کلاس در باره مضرات بازی های کامپیوتری می گم، دختره با چشمانی درشت و نگاهی معصومانه می گه: استاد به خدا ما فقط سر کلاس بازی می کنیم 

نظرات 6 + ارسال نظر
زرافه خوش لباس دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 09:01

گیسو جان
یک جور نابهنگامی طلبیده شدم شیراز. زیر عطر غلیظ بهارنارنج مستی گیج کننده باغ ها جاذبه حافظیه و لَختی بعدازظهر عفیف آباد فقط به هر شیرازی که میرسم میخوام بگم چرا شیراز رو با اون مردم خونسرد مهربون رو ول کردین و اومدین تو این دیوونه خونه
کلم پلو شیرازی و فالوده و عرق بیدمشک و نسترن حافظیه را اگر نگویم نمی شود...
باغ دلگشا مرا برد به زندگی باز روزهای بچگی...
تو حوض باغ جهان نما پاهامو لخت کردم توی آب یه دختر بچه 3-4 ساله هم دلش خواست...

اخ زرافه، ادم واسه استقلال مجبوره از دست بده

برادر هنگامه دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 08:22

خانم شما قصد ندارید یه سفر برید؟خدایی چند وقته سفرنامه نذاشتین؟یعنی من باید به شما این چیزارو بگم؟درسته؟

والا برادر جان، هر هفته دارم می رم سفر، تنبل شدم تو نوشتم سفرنامه شدیددددد، به دعای دوستان نیازمندیم، بلکم افاقه کنه

قاصدک خوش خبر یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 07:43 http://sabreshirin.blogfa.com

سلام . همسر منم از صدای مخصوص بازی کلش آف سر کلاسش حرف میزنه . میگه خنده ام میگیره میمونم چی بگم . اخه خودشم دانشجوی دکتراست و این بازی رو هم تو
گوشیش داره و بازی میکنه حالا کی ها نمیدونم !! دور از چشم من جدیدا بازی میکنه

کاوه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 20:07 http://www.nicebike.blogsky.com/

دست گلش درد نکنه که اینقد مواظب چشاشه، مدیونید اگه نندازیدش

سندباد شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 19:26

آره سرکلاس ضرر نداره!
همون انقدر باز یکرده که چشاش درشت شده دیگه!

تیلوتیلو شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 15:27 http://meslehichkass.blogsky.com/


دستش درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد