گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

این خدای قاهر همیشه جم و جمشید نیست، گاهی یم است و یمه


خب بارها گفته ام که در این بیست و سه سال تدریس، آنقدر درگیر کارهای دیگر و رویاهای متفاوت و زندگی پرخروشی بودم که معلمی همیشه بخش بسیار کمرنگ زندگیم بود. جویبار باریکی که در حاشیه رودخانه بزرگ حوادث اصلی زندگیم حضور داشت

هنوز هم ، بعد از این همه سال، از تبریک های این روز حیرت می کنم، مگر من معلمم؟

آنقدر این شغل برایم ساده و بی خیالانه و بدون دغدغه بوده  که همیشه لذت بردم ازش و جدی نگرفتمش

اما تنها یکبار در سال من از این شغل می ترسم  و اون همین روز معلمه

وقتی  زهرا از کانادا زنگ می زنه و می گه  من به اونجا رساندمش

وقتی  مهدیه خبر می ده دکترا قبول شده به خاطر من

وقتی طیبه می گه  مسیر زندگیشو عوض کردم

و زکریا، نیما، محمد ...

و همه آن بقیه 

این روز باعث می شه بترسم از همه تلفنهایی که به من نشده، همه آنهایی که از کجا معلوم  ، نادانسته ،زخمی زده باشم، ویران کرده باشم 


نظرات 10 + ارسال نظر
zahra1994 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 14:17

:(
چقدر غمگین بود
خانوم آلا منم تولد عشقم رو یادم رفت از بس که درگیر کنکور مزخرف بودم بله پیش میاد

سندباد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:22

Person of interest
قسمت اول فصل آخرش اومدددددددددددددددد

قاصدک خوش خبر سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:31 http://sabreshirin.blogfa.com

پست قشنگی بود.
فقط خواستم بگم که تنها یک نفر رو به سرمنزل مقصود یعنی موفقیت برسونید رسالت خودتونو انجام دادین. بنابراین اون هایی که ازشون خبر ندارین الزاما دلیلش شما نیستین. انشااله که کسی رو زخمی نکردین. پایدار و سربلند باشین

نرگس دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 22:28

شما حتما معلم خوبی هستی.حتی برای منم ناخاسته معلمی کردی و الحق به بهترین وجه اینکارو انجام دادی.شما یکی ازدوست داشتنی ترین معلمای دنیایی

کاوه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 18:07 http://www.nicebike.blogsky.com/

شما زخم !!!! شما ویران !!! به نظرتون با حرفایی که زدید شما اصلا توانایی زخمه زدن دارین ؟؟؟ خیالتون راحت. ضمنا روز استاد رو بهتون تبریک میگم

شیدا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 08:44

سلام خانم دکتر عزیز
روزتون مبارک

نرگس دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 08:04

روزت مبارک گیس طلا

سندباد یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:56

فکر نمی کنم آدمی مث شما تأثیر منفی قوی گذاشته باشه روی کسی، که بخواد زندگی ش خراب بشه یا ...
اگر جیزی شده باشه از موارد دیگه بوده. وگرنه مطمئناً شما جز نور درخشانی در بخشی از زندگی دوستان و شاگردان چیز دیگه ای نمی تونین باشین. گاهی درحد جرقه گاهی شعلۀ شمع و گاهی بیشتر. بستگی به گیرنده هم داره. همیشه مشکل از فرستنده نیست. اصلاً هیچ وقت نیست. همه چی با هم دخیله.
روزتون مبارک
روز شما همۀ اون روزاییه که از زندگی لذت می برین.

الا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 21:17

نه عزیز دلم اینطور نیست. مطمئن باش . یادشون رفته روز معلمه یا سرشون شلوغ بوده. ما هم روزهای مهم یادمون میره. تولد خواهر یا دوست. من که روز تولد خودم هم یادم میره!

تیلوتیلو یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 19:56 http://meslehichkass.blogsky.com/

روزت مبارک
انشاله که اینطور نبوده و همه به خوبی و نیکی ازتون یاد میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد