گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خدا نویسندگان را خیر دهد

این سومین باریه که دارم کتاب خداحافظی طولانی را می خونم، ریموند چندلر نوشته و گویا فیلمش هم ساخته شده که ندیدمش

قصه اینقدر خوبه که دوس دارم زبان اصلی بخونمش، اینقدر که صدای راوی تو گوشاته وقتی داستان دوستی دو تا مرد را روایت می کنه و خداحافظی طولانی  با مرگ یکی از اونا

قهرمان همون کاراگاه همیشکی است فیلپ مارلو، کم حرف و گزیده گو، آرمان گرا با طنزی تلخ ، عادت داریم همفری بوگارد را تصور کنیم اما من مردی قد بلندتر و خوش قیافه تر را ترجیح می دهم

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 12 تیر 1395 ساعت 12:07

سلام گیس طلا
من از فالورهای پست های اینستاگرام تون بودم. چی شد که خصوصیش کردید؟؟؟
حالا من چیکار کنم بدون عکسای حال خوب کن تون؟!!!

خب یه اینستا بزن

سندباد شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:44

خیر دهد، خیری آنچنانی و تمام نشدنی!
ممنون از معرفی کتاب. بشه حتما بخونمش

تیلوتیلو شنبه 12 تیر 1395 ساعت 10:15 http://meslehichkass.blogsky.com/


منم دلم خواست بخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد