گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

آغاز سفر

در فرودگاه امام هستم و ساعت پنج و نیم پرواز دارم به تفلیس، یک ماهی در گرجستان زیبا خواهم گشت، امید که سفر خوبی باشد و اینترنت هم باشد و سفرنامه را بخوانید

نظرات 7 + ارسال نظر
لی لی چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 18:01

گیس طلا جونم خوش بگذره بی صبرانه منتظر سفرنامه ام.البته با عکس های زیااااد لطفا.نمیدونی من هنوز تو رویای سفرنامه مغولستانتم .سفر رو مثل شما دوست دارم.خوش بگذرونی موجود رویایی ه من.و البته یه جورایی هم قوم هم هستیم از بخت خوب من.

سروین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 04:34

فکر کنم دیکته جرعه را اشتباه نوشتم. از بچگی دیکتم ضعیف بود

سروین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 04:32

از لحظه لحظه سفرهاتون لذت ببرید این تجربه ها فوق العاده است. تو زندگی همین سفرها و خاطرات خوبش میمونه. شنیدم تفلیس شهر زیباییه. همه جا را ببینید، عمیق و با لذت نفس بکشید و از شوف و لذت لبریز بشید. زندگی را باید جرئه جرئه بنوشیم و کیف کنیم.....
سفرتون بی خطر....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 20:23

خوش به حالت چه پولداری ...همش میری سفر

زری سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 19:24

سفر بی خطر

سندباد سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 16:47

امیدوارم که بهتون حساااااااااابی خوش بگذره

تیلوتیلو سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 14:43 http://meslehichkass.blogsky.com/

هورا
عاشق سفرنامه هاتون هستم
هورا
منتظرم
هر ساعت بهت سرخواهم زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد