گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

یک هلوی خنک بهش دادم

خب همانطور که در اینستاگرام مشاهده کردید اومدم شمال و دیدم که علفهای هرز حیاط تا کمر بالا اومدند، از انجا که قصد استفاده ازسبزکش را ندارم، یک چمن زن که اگهی اش را سر کوچه دیده بودم خبر کردم

جوان  وقتی کارش تمام شد گفت: چهل تومن می شود ،

یک تروال پنجاهی دادم گفت: که پول خرد ندارد، 

گفتم : بقیه اش مال خودت، 

گفت:  من گفتم چهل تومن چهل تومن می گیرم ، پول حلال باید ببرم خونه، 

گفتم :راضی ام، 

گفت : من راضی نیستم

اخر چهل تومن خرد پیدا کردم و بهش دادم

وسایلش زیاد بود،  با ماشین رها  تا میدان شهر رساندیمش ، وقتی سوار ماشین شد عطر خنک چمن و علف بریده شده ماشین را پر کرد

نظرات 4 + ارسال نظر
یـه دانشجــو یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 07:19

بعد برگشتن درگیر مقایسه نگاه ها هستی و اصلا میشی؟

مریم شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:39 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

آخ که چه لذت بردم. چقدر خوبه مه ادم تکلیف با خودش و دنیا و معیارهاش معلوم باشه.
پیشنهاد میکنم که سفارشش را به همه بکنید گیسو بانو.
لیاقتش را دارد.
چمن نو مبارک ؛)

سندباد جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 21:36

آخیییییی ایشالله اندازه 40 میلیون براش برکت کنه.
شما مسافرت بودی این علفا روشون زیاد شده. یاد اون موقع افتادم که شمال بودیم، علفا تا رو بر می گردوندیم، اندازه قدّمون می شدن!

نییییلوفر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 18:22 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
89651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد