گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

جالب اینکه تمام چهار گروه در پایان سوالاتشان هم آخر گفتند که نه جایی سراغ ندارند!

از آنجا که به دنبال خانه برای اجاره می گردم به عادت سالهای قدیم علاوه بر املاک  و روزنامه و سایتها به دوستانم هم اطلاع می دهم که اگر به مورد خوبی در این مدت برخورد کردند به من خبر بدهند

از اخرین باری که به دنبال خانه گشتم هفت شاید هشت سالی می گذرد و گویا در این سالها دوستانم  اندکی تغییر کرده اند

عکس العملشان بعد از جمله من بسیار عجیب بود برایم 

گروه اول می پرسند: اینجارو چقد می دادی؟ حالا چقدراضافه کرده؟ همین جا بشین بابا داره خیلی خوب می گه!

عده ای دیگر هم می گویند: تو که زیاد تهران نیستی اصلا چرا می خوای اینجا خونه داشته باشی؟ تهران چی کار داری؟

گروه سوم : حالا چقدر می خوای بدی؟ نه بابا با این پول که خونه پیدا نمی شه!!

گروه چهارم: اخه خانم دکتر تو چرا نباید الان خونه از خودت داشته باشی؟یه خونه بخر دیگه!

خیلی برایم عجیب است این نظر دادن درباره در امور مالی من ، این تصمیم گیری به جای من،  این کنجکاوی بدون حاصل

اینها همه آدمهای باهوشی بودند که کاملا حریم شخصی را رعایت می کردند و بدبینانه گمان می کنم این مشت نمونه خروار است

باور کنید در میان انبوه دوستان فقط یک نفر، تنها یک نفر گفت: پس گفتی آسانسور برات مهمه اما پارکینگ نه؟حواسم بهت هست، می پرسم برات

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 15:44

کلا آدم منصرف میشه،چرا به اون ها گفته،فقط همین باید پرسید کجا چطور باشه.به تو چه که تهران هست یا نیست.پولش کم یا زیاد.یوسف آباد میشه گزینه های خوبی پیدا کرد و طرف ملاصدرا و شیراز جنوبی

شادی چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 10:00 http://sh@yahoo.com

ولی گیس طلا جون من هنوز منتظر پست جدید در مورد اداب سفر هستم

حمید چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 09:25

درک می کنم

ضمنا علاوه بر نظرت در مورد آسانسور و پارکینگ،...
در مورد درختی که از پنجره دیده بشه،
و نور خونه هم، نظرتون رو می دونم و یه سری چیزهای دیگه...
امیدوارم پیدا شه

گندم سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 17:44

به سایت dodota سر زدی ؟

سروین سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 03:29

سلام گیسو جان،
مامان من هم هفته پیش جابجا شدند و دادش از پول بالای اجاره درآمده بود. من نمیدونم کدام منطقه دنبال خونه هستین یادمه قدیم سمت بهار بودین (اگر اشتباه نکنم). بودجه هم نمیدانم ولی توصیه میکنم اگر منطقه مورد نظرتون آپارتمان داره برید با مدیرهای ساختمان صحبت کنین یا به سرایدارها بسپارید. بعد هم توصیه میکنم قولنامه را خودتان بنویسید و به بنگاهی ها ندید که پول مفت میگیرند. من توصیه میکنم سمت غرب برید چون آپارتمان زیاده و خونه های خوب میتونید پیدا کنید. منطقه های جنوبی الزاما ارزان تر از شمالی تهران نیستند. من همیشه توصیه میکنم بیشتر پول رهن داده بشه تا اجاره که کمتر هزینه بشه. توصیه میکنم در مناطقی بگردید که نزدیک دانشگاه هست اونجا ها هم میشه خونه های نقلی و مناسب تر پیدا کرد خصوصا که شما هم شرایط دانشجویی دارید و خیلی اهل سر و صدا و برو بیا نیستین. اگر به مدیر ساختمان ها بسپارید زودتر پیدا میکنید.
در جواب دوستانی که گفتند خوب زودرنج شدی و هر کسی نظرش را گفته باید بگم زمانی که آدم به کمک دوستانش نیاز پیدا میکنه و ازشون نظر میخواد بهتره نظری بدیم که کمک حالش باشه و نظریات فلسفیمون را بزاریم برای موقع مناسب تر.
اینکه تو گروه اول باشیم به نظرم کاملا از روی شکم سیری حرف میزنیم حداقل درنظر بگیریم دوستمون اندازه ما (نه حتی بیشتر میفهمه) پس حتما قیمتش منصفانه نیست که نپذیرفته.
اگر گروه دوم هستیم که خیلی خنده داره! تو که تهران نیستی! اگر 2 شب هم تهران باشن که اینطور نیست باید برن تو خیابان بخوابن؟ یا هتل؟ با هرشب خونه یک نفر؟ مگه میشه!!! بعد چند ماه اینطور زندگی کنن؟ انصافتون کجا رفته؟ مملکت را نمیشناسین یا کلا میخواین از سر خودتون باز کنین.
گروه سومیا که کلا ناامید میکنن آدم را از خودشون، عزیزم یک لحظه خودت را جای یک دختر تنها بزار که دنبال یک سرپناه و خونه است بی انصاف نباش
چهارمی ها هم فکر میکنم یکم حسود هستن (برداشت من هست و اینکه بجای اینکه پولاتو خرج کارهای غیرضروری کنی خونه میخریدی!!!!) اینکه بگی واقعا تا حالا خونه نخریدی؟!!! مگه زندگی خصوصی کسی به کسی ربطی داره که این را بگیم!
باور بفرمایین این طرز برخورد نه تنها از دوست بعید هست که از یک آدم معمولی هم بعیده چون انصاف و انسان دوستی کجا رفته!!!

هنگامه دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 20:02

سلاااام. یه چیز بی ربط بگم مربوط به چن تا پست پایین تر. اگه درختای آلوچه صمغ بزنن واسه اینه که پیر و خسته ان، می فهمی؟ خسته

ای جانم واسه خستگیشون

احسان دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 18:33

فکر نمیکنی یه خورده زود رنج شدی خودت تو این 7 -8 سال؟ این که یک دوست نظر و تجربه خودش رو هم بگه چه بدیه داره؟ اصراری هم که نکردن نظرشونو قبول کنی. اگه غریبه بود و اینو میگفت یه چیری.

یکی دو تا که نبودند آقا احسان، بیست و خورده ای نفر بودن
ناراحت نشدم، تعجب کردم از این رقم بالای آماری

ماتیوس دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 13:09

رایتش گیس طلا جان من به بار بدون اینکه از طرفم بپرسم بودجه اش چقدره بهش یه خونه معرفی کردم که خودمون به دلایلی نگرفتیمش ... بعدا بنده خدا کلی تو ترافیک رفته بود و دیده بود و کلا عصر تا شبش رو گرفته بود بعدا فهمیده بود به بودجش نمی خوره ... با گروه های دیکه کار نداریم ولی به نظرم بد نیست آدم بپرسه تو چه رنج قبمتی مد نظرتون هست ☺️

منم نگفتم نپرسه، یه بار دیگه بخون ماتیوس

بهزاد دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 10:22

یک جورایی شرطی شدنه...تا کسی میگه فلان میگیم بهمان( ترکیبی از نصیحت+دستور+ول کن بابا دلت خوشه+درددل)، همان دانای کل.
کی و کجا به ما یاد دادند که چی بگیم و چطور بگیم و چگونه گوش کنیم و ....

هیچ جا، خدایی جای یاد ندادند، من خودم از روش: خودتو بذار جای طرف
استفاده می کنم

گندم یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 20:56

من جزو گروه دوم هستم

نکن این کارارو گندم

Hosen Canvey یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 12:22 http://secret.com

نامردا اجاره ها رو بدجوری بردن بالا من خودم میخواستم مسقل خونه داشته باشم منصرف شدم جاهای خوب مثل سعادت آباد و پونک و اینا اجارش بالا بود بود رفتم سمت آزادی بگیریم فقط یه جا تو آزادی چشمو گرفت اونم خیابون اکبری بود اون اجارش زیر یک میلیون نیست یکی نیست بگه مرد ناحسابی اینجا آزادیه ها و دویست نبود و یا اینکه به مجرد نمیدادن در کل الان کنار مادرم داریم با هم کیف میکنیم یه وعضیه ;)

ـکمشــ یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:53 http://komesh.blog.ir/

سلام
برداشت من اینه که بلد نیستیم ابراز همدلی و کمک کنیم. به نظرم این حرفها در واقع از روی خیرخواهی و تمایل برای کمک کردنه ولی یا نصیحت از آب درمیاد و یا دخالت در حریم خصوصی و یا حتی زخم زبون:)

بله موافقم، یک جور نا بلدی در روابط اجتماعی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد