گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خوبه حالا جرم گیری بود، احتمالا اگه یه روز بخوام دندون بکشم باید یک ماه برم هاوایی

امروز صبح  رفتم دندان پزشکی

بعله کار ترسناکی است

اینقدر ترسناک بود که تا آخر شب داشتم به خودم کادو می دادم بابت این همه شجاعت و دلاوری که نشون دادم

برای خودم شنیسل سفارش دادم

رفتم ماساژ با گوی! ( والا منم اولین بار بود شنیده بودم یه صد مدل کرم مالیدن رو صورتم  بعد هم با یک گوله داغ و یه گوله سرد پک و پوز را ماساژ دادن  و آخرش هم دوباره ماسک و فیلان )

بعد رفتم یه کافی شاپ که حیاط بامزه ای داشت و چای میوه های جنگلی خوردم و کیک شکلاتی، بامزه یه بچه بود که از طبقه چهارم اپارتمان مسلط به  حیاط کافی شاپ داد می زد برید خونه هاتون و من براش دس تکون می دادم و اونم جواب می داد و بوس می فرستاد

بعد اومدم تو هفت تیر مغازه گردی و  برای رها دو تا مانتو خریدم( حوصله خرید نداره اولا، دوما حراجهای عجیب و ارزون فقط به پست من می خوره)

برای خودم هم دو تا رومیزی خوشگل 

بعد هم اومدم خونه چیپس و ماست موسیر می خورم و سریال شیم لس نگاه می کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
Ali پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:11

کاش هزینه شم میگفتی شاید ما فقیر بیچارها هم هوس کردیم بریم ماساژ.

زرافه خوش لباس چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 13:54

منم هر وقت یه دکتر میرم که دوستش ندارم بعدش برای خودم نون خامه ای میخرم.
آدم باید به ازای آزارهایی که به جسم و روحش وارد میشه خودشو نوازش کنه به خودش جایزه بده و ببره بگردونه تا جای زخمه خوب شه

مریم دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 08:52 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

آخ گیسو جان منl چقدر از دندان پزشکی وحشت دارم...
و آخ گیسو جان منم عاشق جایزه دادن به خودم هستم و آدم هایی رو که به خودشون کادو میدن بسیااااااار دوست میدارم.
و به نظرم دندان پزشکی رفتن واقعا بیش از اینها کادو لازم داره. با خیال راحت به این روند ادامه بدید و هی خودتونو تحویل بگیرید. اصلا آدم باید جان و روحشو ناز کنه به خاxر دندان پزشکی. والا!

سندباد یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 13:57

واقعا کار ترسناکیه هم برای خود آدم هم جیبش!
ولی باعث خیر شد جایزه ها خیلی خوب بود

شیدا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 11:39

سلام
خیلی روز عالی داشتید
منم همش یه پام دندونپزشکیه ولی اصلن جایزه نداره
چون اونجوری احتمالن ورشکست می شدم

زری یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 10:58

گیسو!!! اینکه دیگه حراجیه؟ گریههههههه

شکیبا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 09:22

چرا من وقتی از حراجی خرید می کنم همش جنس بنجل قستم می شه؟؟؟

زری یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 01:14

اسم مغازه حراجی لطفا؟؟؟ خیلی بدجنسی میدونم اسم حراج را آوردی برام دام پهن کنی:( با علم به این موضوع باز هم در دام افتادم:( زود بیا اسم مغازه را بگو تا حراج بدردبخور تموم نشده

خواننده قدیمی تو چرا؟ یادت رفته من آدرس نمی دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد