گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

میترا، سروش، آناهیتا، بهمن، بهرام ...

غمگینم

دلم تنگ شده، دلم  برای کسایی که دوستشون دارم و ازشون دورم، تنگ شده و فکر می کنم زندگی خیلی کوتاه و فرصت دوست داشتن کمه و این فاصله ها، همین فرصتهای اندک را از ما می گیره

تو اینستاگرام عکساشونو می بینم، تو تلگرام ، فیس بوک و زندگی ها مون جدا  از هم ادامه داره و هیچ شکلی از ارتباط نمی تونه جای دیدار را بگیره

و می دونم که اصلا  از اول هیچ تضمینی نبوده که طبق اون بتونی،  همه کسایی که دوست داری را کنار خودت داشته باشی

و اتفاقا همین غمگینترم می کنه،

کاش در دنیای اساطیری ایران باستان بودم و هنوز خدایان نگهدارنده پیمان و دوستی اینقدر زیاد و قوی بودند که هیچکس دیگری را ول نکنه بره اون سر دنیا 

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی ماه مهر دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 17:14

من فکر کردم اسامی توی تیتر اسم دوستاتونه که دلتون براشون تنگ شده!!

فریبا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 12:46

آخیییی گیسو جان حرفت از دل بود به دل نشست ....

با دلتنگی اونایی که نیستن چکار کنیم؟؟؟

سوژه سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 11:58

گیسو جان غمت خیلی آشناس.

زرافه خوش لباس سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 09:43

واقعا خدای نگهدارنده پیمان و دوستی هم داشتیم؟

بعله
به تیتر توجه کن

سندباد سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 08:04

بهترش اینه قالیچه پرنذه داشتین می رفتین به همه شون سر می زدین. اونا هم ماجراجوییاشونو اون سر دنیا داشتن

ای ول

فریبا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 07:56

غمگین نباش.از تنهایی لذت ببر.گاهی اینقدر دوروبر آدم شلوغ می شه که دلت فقط تنهایی می خواد.پس حالا از این نعمت لذت ببر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد