گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

به چشم برادری

در ادامه ورود و خروج عنکبوت به گوشم، امروز رفتم متخصص گوش و حلق و بینی و نسخه ای نوشت و گفت که حتما دیگری باید قطره در گوشم بریزد!

منم سرم را کج کردم و با معصومانه ترین شکل ممکن گفتم: من کسی را ندارم 

،

مدیونید اگه فکر کنید به دلیل جذابیت دکتر من این حرف را زدم

،

فقط اگر آقای مستر اولد  فشن. Alireza Amakchi این متن را نوشته بود می گفت: ببین دکتر گوش و حلق و بینی  هم متوجه شده

،  تو فقط به خانه برگرد


نظرات 2 + ارسال نظر
الا شنبه 6 آذر 1395 ساعت 21:55

آقای اولد فشن دیگه نمینویسه یا آدرسش عوض شده؟
وبلوگ قدیمی اش که نوشته ها مال هزار سال پیشه. شاید هم مدرن شده و رفته تو کانال و اینستا و فلان و فیلان که ما هیچ، ما پرت ، ما شوت ما اولد !

در فیس بوک هستند

سندباد شنبه 6 آذر 1395 ساعت 21:26

عنکبوت شود سبب خیر گر خدا خواهد (یا دکی خوچگل باشد)
اگر دکتر می شدم باید زیر تابلوم می نوشتم «ولی قطره توی گوش نمی ریزما، حالا به هر دلیلی هم که باشه (با اینکه در اون حد خوشکل هم نیستم)»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد