گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ولی خدایی از هایدگر تقلب کردن هم خودش یک جور هوشمندی به حساب می یاد

برگه های امتحانی درس های مرتبط با فلسفه هنر را تصحیح می کنم و لذت میبرم از اینکه می بینم بچه ها ی هوشمند با چه مهارتی در دریای اندیشه ها شنا می کنند و همچنین لبخند می زنم به متقلبین عزیزی که سوار بر قایق های کاغذی  در تلاش برای رسیدن به ساحل نجاتند

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 22:34

چندباره می خوام بگم
یکبار، امتحانی هم شده، کلاس مجازی برگزار کنید، من که دوست دارم باشم

شیرازی اممممم

shiva یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 21:44 http://sheeva.blogfa.com

کاش اینقدر خوش شانس بودم که استادم میشدی

بنفشه یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 19:33

ساعت 7:30 صبح شنبه، دکتر پرویز ضیاشهابی و هیدگر، تاکید می کنم هیییدگر:/

تسلیت عرض می کنم
شدید
تاکید می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد