گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

فکر کنم کف سرم نوشته شده 666

خوانندگان قدیمی من می دانند که من یک جور  سنت دارم در رفتن به آرایشگاه و  ... به کله ام

چند سالی بود که این سنت حسنه را به جا نیاورده بودم به همین علت دیروز رفتم آرایشگاه و در آنجا آرایشگر محترم هم همچون همکاران تهرانی اش به سرعت سر بنده را به عنوان محلی برای هنرنمایی شناسایی کرده و آن را در سه نوبت به رنگهای زرد، نارنجی و سبز در آورد

بار چهارم  به درخواست اینجانب موهایم به رنگ اولیه در آمد و بنده فقط وقت و هزینه ای که قرار بود به باد دهم را دادم 

و خداوند را شاکرم که  توفیق این را داشتم که این سنت  را ادامه دهم 

نظرات 5 + ارسال نظر
فریبا پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 10:21

اونوقت۶۶۶چه صیغه ایه؟

فیلم طالع نحس

رها دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 13:31 http://aftabparast.blog.ir

فتبارک الله
همین که خیالتون راحت شده رسالت به درستی انجام شده خودش یه دنیا ارزش داره

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 10:52 http://meslehichkass.blogsky.com/


باشد که رستگار شوی

سندباد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 09:12

ئه! وقتی کارشون خوب نبوده چرا پول گرفتن؟
البته کماکان جا داره تهش بگیم: و من الله توفیق!

نرگس دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 22:07

چندسال پیش یک دوست موهاشو رو به همین رنگهایی که شما گفتین در اورد. شبیه برگ درختان پاییزی بود. من که خیلی خوشم اومد. ولی خودش دوست نداشت. ولی من هیچ وقت دلم نیومد خودم چنین پولی رو خرج کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد