گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و چقدر بی معنا هستند این اعداد زمانی که هنوز دختری جوان در من رقص کنان پا بر زمین می کوبد

 برای جلسه دفاع دانشجویم به شهری برفی آمدم که  جاده بسته شد ،

دانشگاه برایم اتاقی در هتل گرفته تا راه باز شود

و من در اتاق شماره ١٨ هتلی که نامش را نمی دانم ٤٧ ساله می شوم

نظرات 25 + ارسال نظر
سروین پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 12:31

تولدتون مبارک همیشه شاد و سرزنده باشین

هوپا چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 21:33 http://hopa.persianblog.ir

به سان رود
که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند
رونده باش
امید هیچ معجزه‌ای ز مرده نیست،
زنده باش...

مژگان چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 10:39

تولدت مبارک گیس طلای همیشه

بولوت چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 02:53

عمرت دراز باد

؟ دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 07:32

امیدوارم در 77 سالگی دختر جوان هنوز پا بر زمین بکوبد!

شیدا یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 10:46

به به تولدتون مبارک

عاطفه شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 22:51

تولدتون مبارک

هوپا شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 17:35 http://hopa.persianblog.ir

واقعا عددا هیچی نیستن هر محدودیتی بوجود میاد خودمون و نحوه تفکرمون باعثشه.
گیسو جان زندگی رو خیلی مختصر اگه بخوای تو چندتا جمله خلاصه کنی چی میگی؟

رودخانه

ابوالفضل شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 16:42

سلام و تولدتان مبارک.
نمیدونم چقدر این حرفا رو قبول دارید ولی جالبه که از نوشته هاتون میشد حدس زد ( و البته زده بودم ) که بهمن ماهی هستید!

نه حقیقتش اعتقادی ندارم، میلیاردها ادم را در ١٢ ماه تقسیم کردن به نظرم خیلی علمی نیست

شکیبا شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 14:27

من شما رو به عنوان
یه خانم که زیبا می بینه
زیبا زندگی می کنه
زیبا تمام زیبایی های زندگی رو به تصویر می کشه
زیبا توصیف می کنه
و حتی زیبا گله می کنه می شناسم
استاد زیبایی ها تولدتون مبارک

ممنون شکیبا
و خواننده هاشم هم زیبا کامنت می گذارند

صدیقه شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 10:36

سلام گیسوی عزیز
خیلی ساله که نوشته هاتون رو میخونم و لذت میبرم
امیدوارم همیشه همین روحیه عالی رو داشته باشید
روز تولد دختر من با شما یکیه و من خیلی ناخودآگاه توی نوشته های شما و حس و حالتون دنبال بزرگیهای دخترکم می گردم.
امیدوارم مثل شما عاشق زیباییها باشه

نامدار بشه دخترکتون❤️

تیلوتیلو شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 09:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

تولدت مبارک
الهی صدساله بشی

ممنونم تیلو تیلو

مینو شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 09:32 http://malektajfarjam@yahoo.com

سلام

چشم سر و چشم دل ام همواره نوشته های سرتاپا احساس ات را می جوید.
خوش دل ام که تولد وجود نازنین ات را به دنیای دلم تبریک بگم و البته که گل وجودت همیشه باطراوات و پر از تنعم خواهد بود
دیر شناختمت اما در همین گاه هایی که به شیراز میرسم و هوای کوچه باغهای هفت توت و چارسه و ... امامزاده اش را نفس میکشم
صمیمانه دلم به سودای دیدنت پر میکشد
دوست همیشه حاضر و ندیده ام
برایت لحظه لحظه موفقیت همراه با طرب دل را آرزومندم
و
برای خانواده ی عزیز تو هم

ممنون مینو جانم
بسیار دلنشین بود

shiva جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:04 http://sheeva.blogfa.com

بالاخره توی یکی از ین روزهای برفی تابستونی بهاری یا پاییزی می بینمت بالاخره یه جایی توی یکی از این شهرای دور و نزدیک ...
باز هم تولدت مبارک
از یک شهر برف زده بی برق و آب که تازه برقش پس از قطع و وصل شدنها وصل شد

انشالا یه روز که اومدی تهران حتی

گندم جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 17:56

عکس کوووووووووووووووو؟
سالم و شاد و زیبا بمانی

اینستا گرام و فیس بوک گذاشتم
اینجا سخته

ارغوان جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 01:45

بیست سالو از یجادزدیدی
من مطمئنم از 27 سال بیشتر نیستی
چو گل ها سراپا
نشاط و شوری
تولدت مبارک
تولدت مبارک
بهار امیدی همه سروری
تولدت مبارک تولدت مبارک

بنفشه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 01:06

وجودت امیدوارم میکنه:)) :*

پری پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 22:19

تولدت مبارک گیسوی عزیزم.

حمید پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 21:31

احتمال داره به خاطر بسته شدن جاده چند روز مهمون اونجا باشید پس....

سندباد پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 21:18

دلم می خواد هرجا می نویسین و می خونم تولدتونو با هزاران آرزوی خوب تبریک بگم.
این عددا هم ذوق می کنن دختر جوان رقص کنان رو می بینن!

حمید پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 20:51

تولدتون مبارک

الا پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 19:27

تولدت مبارک. من هم امروز یکسال بزرگتر شدم. اعداد اثرشان بر من زیاد بود. بیشتر از آنجه فکرش را میکردم. شاید چون خودم خواستم اینطور باشد.

لئونا پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 19:22

تولدت مبارک گیس طلای عزیز، بی نظیر مینویسی و من عاشق وبلاگتم، برات بهترین بهترینها رو آرزو دارم

منصوره پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 19:07

خاطرم میاد، تولد ٣٥ سالگیت هم در موردش گفتى: "عددى بزرگ براى دختر ١٧ ساله اى که درون من زندگى مى کنه!"
خوب! بالاخره امسال رضایت دادى که یه سال بززگتر بشى!.. ١٨.
تولدت خیلى مبارک.

زهرا پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 18:44

تولدت مبارک
آره اعداد بی معنا هستندهدیه:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد