گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

فعل ماضی آخه؟ غریزم؟ حالا تولد اینقد حیاتیه آخه که طرف باید بمونه مراسم شما برگزار بشه بعد بره ؟

خیلی غمگین طور در تاکسی نشسته بودم و یک حس و حال افسردگی و نوستالژی بر من حاکم بود که راننده موسیقی اش را روشن کرد و آقا ما هر کاری کردیم در وضعیت شیک غمناک خودمان بمانیم نشد که نشد 

هوا دیگه سرده تو خونه یه مرده
که زوجی نداره میگن دیگه فرده
با حال مریضم من از رو غریزم
بیادت میارم هنوزم عزیزم
امیدی ندارم نمیشی تو راضی
کنارم نبودی شدی فعل ماضی
هنوز آرزومه کنارت بمیرم
تو نیستی چجوری تولد بگیرم
حالا که تمومه دیگه داری میری
بیا آخرین بار تولد بگیریم


یعنی تمام آن اصطلاحات: پاره شدم از خنده و صندلی را گاز می زدم و ،،، برای من به صورت عملی رخ داد

نظرات 9 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 17:01

خیلی هم شعر خوبیه. از این شعرایی که همه اش وصف شاهد و ساقی و جام می و... است که بهتره.
قیافه گرفتن برای دیگران و تحقیر کردن دیگران اصلا کار خوبی نیست. هنر مال همه ادم هاست . همه حق دارن شعر بگن و بخوونن حتی اگه شما خوشتون نیاد.

الناز خانم منم حق دارم در وبلاگم بگم که مزخرفترین شعری بود که به عمرم شنیدم

ماتیوس پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 12:23

یک بار سر ظهر داشتم از سمنان برمی گشتم سمت تهران ... دقیقا با یه حال افسرده ی خیلی خیلی خفن که حتی جلوی گریه ام رو هم نمی تونستم بگیرم. تو اتوبوس یه فیلم کمدی از امین حیایی گذاشته بودن که اسمش هم یادم نیست، وسط گریه می خندیدم ...
نوشته ی شما منو برد به دقیقا 7 سال پیش ....

گندم چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 18:12 http://minima.blog.ir


سریال آرام میگیرم هست شبا پخش میشه ترانه آخرش با این کلمات شروع میشه
یه تیکه از قلبمی درد می کنی آروم بگیر خستم
چنان با حزن هم می خونه می خوام بزنم تو کلفچش

شیدا چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:52

سندباد چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:33

خوبه حداقل یه فایده ای داشت!

حمید سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 21:57

یعنی از خنده دارم می میرم، چند بار برگشتم قسمتی از متن رو خوندم و دوباره خنده ام بیشتر شد.... عالی بود عالی

نازوو سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 15:12

خانم گیس طلا ،شما چجوری سعر رو حفظ شدی؟!!!

نمی دونم

شکیبا سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 14:17

یعنی نسل بچه های ما هوش موسیقی و گوش موسیقی رو کلا از دست دادن.

تیلوتیلو سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 11:05 http://meslehichkass.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد