گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

فقدان کسی در پشت دوربین

نمی دانم چرا برای من عکس سلفی گرفتن بیش از آنکه نمود  خودشیفتگی باشد، بیشتر به معنای تنهایی بوده است، 


نظرات 7 + ارسال نظر
مسعودم سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 00:29 http://www.ismasood.blogfa.com

واسه ادم هایی مثل من که دماغ بزرگی دارن قطعا سلفی کا پسندیده ای نیست

حمید یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 19:06

تنهایی فکری

الا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 11:24

به نظر من سلفی گرفتن: مثل سایر پدیده های این دوره ، یک حرکت خالی از مفهوم است. کامنت هایی که خواندم ، طوری بود که انگاری آدمهای سلفی بگیر ، در اون لحظه با آگاهی یا منطق خاصی دارند اینکار را میکنند. به نظر من بخش زیادی از اینکار پیروی فقط از این پدیده است. شاید قسمت آگاهانه آن تظاهر یا نشان دادن یا پز دادن باشد و بقولی: سلفی میگیرم پس من هستم. یا آه من چقدر خوشبختم یا چقدر من همه جا خوش و خرم حضور دارم و از کسی عقب نمانده ام.
ضمنا جایی خواندم در جریان داستان پلاسکو بعضی ها از صحنه های دلخراش سلفی میگرفتند. یا بعضی ها سعی میکردند با ماشین ها و نیروهای امداد سلفی بگیرند!

سندباد یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 10:20

یه زمان بود با دوربینای معمولی که امکان سلفی گرفتن نداشت از خودشون سلفی می گرفتن، اون خیلی بیشتر منو یاد این قضیه می نداخت.

باران یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 10:16

یا شایدم به این معنیه که دیگه کسی قرار نیست به عنوان عکاس؛ غایب همه ی عکسها باشه: تو این عکس من همونم که داره عکس می گیره.
به معنی تموم شدن ناظر پشت پرده ست

فریبا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 10:05

من بلد نیستم سلفی بگیرم یعنی تا حالا نگرفتم ولی تکنولوژی جالبیه .دیگه مثل قدیما نمی گن آقا لطفا یه عکس از ما بگیر.من که بلد نیستم دیگه خجالت می کشم بگم کسی ازم عکس بگیره.شاید بیشتر از اینکه نشونه تنهایی باشه نشونه این باشه نخوان مزاحم کسی بشن یا حتی با سلیقه خودشون از زاویه ای که می خوان عکس بگیرن.دقت کردین اونهایی که زیاد عکس سلفی می گیرن از زاویه ای عکس می گیرن که خوشگل باشن.اینم یه جور سرگرمیه.

mim.chista شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 23:01

سلفی گرفتن نماد خیلی چیزهاست خانم گیس طلاخانم !
خودمیان بینی کودکانه ، آمورپرو پر روسو ، میل به جاودانگی ، فیکس کردن لحظه ایی که در حال از دست رفتن است و ...
انسانها در نهایت در پی ثبات و قراره و زندگی تلاش برای دستیابی به ثباتیه که هر آن از بین میره !
اما بنظرم من هم بیشتر ازهمه اینها نماد تنهایی نوع بشره انگار تصور اینه که نگاه کن من دیگری غیر از من خودت هست
که همیشه در بهترین حالت ممکن داره لبخند می زنه و
هیچی نمی تونه از بین ببرتش !
منی که می تونه مراقب من مفلوک اون طرف ویزوز هم باشه !
بله گیس طلا خانم ، اینطوریاس !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد