گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

مرگ که حقه خو

امروز اینقدر کلاغها غار غار و قار قار کردند که از خواب پریدم

این موقع ها مادربزرگم می گفت  زلزله می خواد بیاد

اما هرچی فکر کردم دیدم یه زلزله ارزش اینو نداره که من لباس بپوشم و بیام بیرون

بنابراین پنجره را بستم فقط و دوباره  خوابیدم

نظرات 2 + ارسال نظر
اثر پروانه ای پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 11:54

اصلا اینکه بری پنجره رو ببندی و دوباره بخوابی یه حال دیگه ای داره

سندباد پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 10:30

ولی خدایش ق/غ مناسب برای گفتن صدای کلاغ تو الفبامون نداریم جوری که حق مطلبو ادا کنه ها!
من یه بار دیدم خیلی صدا می کنن نگاهشون کردم متوجه شدم دارن جلب توجه می کنن دوستشونو نجات بده یکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد