گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

اخرش هم جوگیر شدم و کلی بهشون انعام دادم و گفتم شیرینی خرید خونه است!

جهت اسباب کشی یکی از خواننده های سابق که حالا رفیق عکاس ماست(سلام مهدی) ظریف بار را پیشنهاد داد و فراوان نعریف کرد، با اینکه هزینه اش بالا بود و برای من که خانه خریدم و تا گوشهایم زیر قرض است ، زیاد بود اما آنقدر خاطره دردناک از شرکتها و کارگرها دارم که زنگ زدم بهشون، یک خانم خوش اخلاق قیمتها و ماشینها و شرایط را برایم توضیح داد و با سه تا کارگر و یک خاور مسقف  برای سه ساعت کار ،به قیمت ٣٢٠ به تفاهم رسیدیم

با ترس و وحشت از اسباب کشی و نگرانی بابت همسایه ها و  شکایتشان از استفاده از آسانسور و ده کارتون شکستنی  منتظر آنها شدم

یعنی هنوز هم تو شوکم که می شه اینطوری؟

سه ساعت بعد من در خانه جدید بودم و وسایل انچنان خوب روی هم چیده شده بودند که حیفم می آید کارتونها را باز کنم

چنان سریع و در سکوت اینها سه طبقه پایین بردند و چهار طبقه بالا آوردند که من فرصت نکردم دنبالشون راه بیفتم که مبادا چنین و چنان

حتی به جایی رسید که دیدم عین مادرم دارم به آنها فوت می کنم! فقط نمی دونم ، به نظرم می رسه قبلش باید یه چی می گفتم بعد فوت می کردم نه؟!

یا همین فوت کافیه هان؟

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 10:28 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

وای گیسو جان اول کلللی خندیدم و بعد کلی فکر کردم ببینم قبل از فوت باید چی بگیم :)))))
من هم از ظریف بار تجربه بسیار عالی دارم. علاوه بر آنچه که شما گفتید انقدددر مودب بودند که حد نداشت! موقع رفتنشون من دستم بند بود و همون بالا با 3نفری که کار جابه جایی رو انجام میدادن خداحافظی کردم و همسرم رفت پایین برای حساب و انعام و اینها. سرپرستشون که همون آقای راننده بود به قول خودش با اجازه همسرم زنگ زد که هم از طرف جمع مجددا تبریک بگه برای خونه و هم تشکر کنه واسه یه چای و کیک ساده. یعنی در حدی جنتلمن بودن که من خجالت کشیدم چرا نرفتم بدرقه شون!
دقیقا رفتارشون باعث شد که ما در نقل مکان به خونه مون احساس خوشبختی بیشتری بکنیم. بعدش همش به این فکر میکردم و هنوز میکنم که چقدر رفتار و عملکرد آدم میتونه در احساس و زندگی دیگران تغییرات زیبا ایجاد بکنه. کاش همه همینقدر ظریف باشیم.

مهناز شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 09:38

خیلی خندیدم خیلیییی

سندباد جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 18:42

فکر می کنم مهم نیته بعدش کلام!
خدا رو شکر هنوز خوبیها سمت خوبا میان. ایشالله همچین آدمایی که خوب کار می کنن هم مث شما خیرشو ببینن و خدا زیادشون کنه

ایلیا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 20:40

برا ما همون فوت کافیه. خیلیم زیاده ...
خونه جدید هم مبارک. همش شادی توش باشه.

ماتیوس پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 17:29

سال گذشته من هم برای اسباب کشی از ظریف بار استفاده کردم، اینقدر کارگران شریف و زحمتکشی داشت که وقتی اسباب سنگین را بلند می کردن واقعا بغض می کردم ... خیلی خیلی کارگران شریفی داره، و البته اسباب کشی ما هم بدون کوچکترین تلفاتی انجام شد. منزل نو میارک باشه گیسو جان

سارا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 16:05

راستش این جور مواقع بابای من هم همین کارو میکنه. بیشتر از اون چیزی که توافق شده بود پرداخت میکنه. دلیلش هم واضحه. کار خوبی کردی. اعصاب راحتت و رضایت از کاری که انجام دادن و همه چی رو سالم بردن و سالم هم اوردن خونه جدید ارزشش رو داشت. همین که اون قدر راضی بودی که حیفت اومد کارتونها رو باز کنی بیشتر از اون پول می ارزید.

بهزاد پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 12:42

سلام. خسته نباشی. قاعدتا باید مدیران و گردانندگان این ظریف بار چند جوان باذوق و فهمیده باشند. نسلی که خلاق است و با اینترنت جهان را دیده و معنای خدمت را می فهمد و البته رقابت و پول درآوردن را- به درستی- ارزش می داند.

ترانه پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 09:32 http://taraaaneh.blogsky.com

خوشحالم که راضی و خوشحالی منهم بعد از اسباب کشی همین حال را داشتم . لذت ببر از خونه جدیدت

فاطمه پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 09:19

چه جالب من اینهمه شکلک خنده گذاشتم.بعدش هم نوشتم این پست پیام خاصی که نداشت.
بعد هیچکدوم نیومد توی کامنت قبلیم.

فاطمه پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 09:17

ظریف بار خیلی خوبه.منم تجربه خوبی ازش داشتم.یعنی واقعا فقط فوت کردی؟؟؟؟؟

تیلوتیلو پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 08:37

وای چه خوب
قیمتش هم خیلی خوب بوده ... خدا را شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد