گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

منظور دوستم از اینکه شرق امنیت نداره چی بود یعنی؟!

در حال کشف محله جدید هستم

یک آب میوه فروشی که  ارزانترین و پر ملاط ترین آب هویج تهران را دارد!

آرایشگاهش  را دوست نداشتم، همچین صورتم  را می چرخاند که آرتروز  گردنم عود کرد، اما در همان خیابان یکی دیگه پیدا کردم که  سیبیل ها در بیاد، ماه دیگه تجربه اش می کنم

یک نجاری مهربون پیدا کردم که برام پایه زیر تخت جور کرد، چرا من اینقدر نجاری را دوست دارم، بوی خاک اره...

سوپری  خوش اخلاقش داشت با پسری که از این عطر فسقلی ها خریده بود شوخی می کرد که بشرطی پس می گیرم که استفاده کرده باشی!

تعمیر کار یک عالمه

علاوه بر میوه فروشی های ارزون، از این گاری  های دوست داشتنی زیاد رد می شدن که دیگه قیمت را بدجور شکسته بودن

چند تا خانم یک بیرون بر غذا داشتند ، قیمت ها و اسامی خیلی خوب بودن، یک شب زنگ می زنم  برای ترش شامی با برنج

یک مغازه پر از ماست و شیر و همه چی محلی و تر و تمیز

چند تا سمساری، گفته بودم سمساری دوست دارم؟ أشیائی  که خاطره دارن

یه پیرمرد شبیه بابا توئل مغازه اجیل فروشی داشت که الان دارم بادام هاشو می خورم و ازم بابت نگرفتن کیسه بلاستیک تشکر کرد

و یک عالمه از این میدون های پر درخت که پیرزنها و پیرمردها توش نشسته بودن و بچه ها بازی می کردن 

جیگرکی و پیتزای و فست فود هم دیدم 

و از همه جذابتر

همه اینها تا نیمه های شب باز هستند و شلوغ از خانواده های مشتری

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 09:44

نارمک آمدید حتما. 40 ساله نارمک زندگی میکنم.عالیه.

شیدا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 09:47

چه جای قشنگی زندگی می کنید

اثر پروانه ای سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 18:27

طوری توصیف می کنی آدم فکر می کنه اینجا تهران نیست

ََADELE سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 16:59

دلم خواست

گندم سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 14:06


منم کار با چوب دوست دارم تا اونجایی که وقتی بچه بودم دوست داشتم جای لوسین تو بچه های کوه آلپ باشم

ریحانه سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 10:52

احتمالا منظور دوستتون آسیای شرقی بوده :))) چون شرق تهران که با این توصیفات خیلی هم خوبه

یک مترجم سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 09:49

سلام گیسو خانم. کنکاش و پیاده روی در پارک یاس و شیان رو در برنامه هاتون بذارین. عالیه. خصوصا یاس. یه جاهایی از این دو پارک خود بهشتن. سبز و با طراوت و در فصل رویش گلها رنگارنگ و چشم نواز. با پرنده هایی خوش صدا. به شرق دور آرام خوش آمدید.

سپاس حتما

بهارک سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 09:38

من یه همکار دارم که رسماً اینقدر در فواید غرب تهران (که خودش زندگی می‌کنه) و معایب و فلاکت‌های شرق تهران (که ما زندگی می‌کنیم) سخنرانی و چه بسا سمینار ارائه کرده که گوشمون از این حرفها پره و دیگه نمی‌شنویم چی میگه. عوضش به زندگی ادامه میدیم و سعی میکنیم هر جای این تهران شلوغ و پر ترافیک که هستیم یه کم دل خوش داشته باشیم. خونه جدید خیلی مبارک

پس کلا این غرب نشینا، این طورین

سندباد سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 06:36

چه محلۀ خوبی!

ماتیوس دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 23:23

من ٤ سال نارمک زندگی کردم، پیاده روی های شبانه مون عالی بود، مردمش از نظر فرهنگی خیلی متنوع هستن اما عموماً آدم های گرم و مودبی هستن ... از نظر سر سبزی و خیابان هاش راقعا به نظرم ایده آل هستن، من بهترین خاطره ها رو از نارمک دارم. ان شالله که شما هم خاطرات خوب و نابی رو تجربه کنید

لیلا دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 23:22

گیسو جان عاشق نوع نگاهت به زندگی هستم ! خوش به حالت

Taraaaneh دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 21:29

همه اینهایی که کفتی دوست داری منهم خیلی دوست دارم. میشه بکی کجای تهرانی تا بهتر تجسمت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد