گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

تو پاشو برو

امسال سفر نرفتم و بدخلقم، درگیر ماجرای خونه و اسباب کشی بودم و  از هفته دیگه هم جلسات دفاع از پایان نامه ها شروع می شهههههه تا اول مهر

به پاییز دلخوشم و سفرهای رنگی اش

اما این باعث نمی شه که وقتی فیس بوک یاداوری می کنه که من پارسال همین موقع کنار دریاچه ای در گرجستان چادر زده بودم، غصه تو دلم جمع نشه

نظرات 4 + ارسال نظر
1371ddd چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 09:10 http://1371ddd.blogsky.com

اما این باعث نمی شه که وقتی فیس بوک یاداوری می کنه که من پارسال همین موقع کنار دریاچه ای در گرجستان چادر زده بودم، غصه تو دلم جمع نشه
---------
به نظرم این جمله نشون میده از اون سفر برو های تنهای ماهر .... که از همه جا سر در میارن هستین!!
همیشه خوش باشید

سایه دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 10:32

با توصیفی که از خونه شمال و تهران کردی اخ دلم خواست منم خونه های باهالی مثل گیسو ذاشته باشم مخصوصا خونه شمال چون من اپارتمان خیلی دوست ندارم وای سفر گرجستانتم خیلی دوست داشتم مخصوصا اون سیغانتی یادش بخیر اون سفر مغولستانت وای وای کی بازم از این سفرهای یاحال میری کی تو برو ما بیپولا حالش ببریم چون اینقدز خوب سفرنامه می نویسی که ادم فکر می کنه خودش رفته خلاصه وصف العیش نصف العیش .

بنیامین یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 23:06

پلنگ دره هم بختش باز نشد که نشد

سندباد یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 18:05

ای جان ای جان! ایشالله به زودی چندتا سفر تووووووووپ برید دلتنگی از دلتون دربیاد کلی انرژی بگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد