گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و نه خیر !تخت در اتاق کوچیکه جا نمی شه، راه به بالکن و کمد را می بنده

شب اول که  در پایان اسباب کشی موندم تو خونه، خوش خواب را بزور انداختم تو اتاق کوچیکه و بیهوش شدم، تا یکی دو هفته بعد که بقیه خونه را مرتب می کردم، هر شب همونجا ولو می شدم  تا وقتی نوبت اتاقها رسید، 

دیدم بهتره که اتاق بزرگه بشه، اتاق خواب بنابراین  بساط تخت را این طرف آوردم و یک اتاق خواب خوشگل آبی اونجا راه انداختم 

گبه قدیمی  و کتابخونه را هم بردم در اتاق کوچیکه

ظاهرا همه چی سر جاشه کاملا شیک و مجلسی

فقط یک نکته کوچولو وجود دارد:

من هر شب تو اتاق خواب   روی تخت می خوابم، صبح ها می بینم تو همون اتاق کوچیکه ، روی گبه از خواب بیدار شدم!

نظرات 10 + ارسال نظر
شیده جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 21:11

گیسوی عزیز آرشیوتون رو خوندم وخیلی حال خوبی پیدا کردم .آرامش زیادی از نوشته هاتون گرفتم .خیلی جاها بلند خندیدم و یعضی جاها غمگین شدم .ممنون که اینقدر خوب می نویسید .پاینده باشید

قربانت برم شیده جان
فقط ارشیو اصلی در بلاگ اسپات هست
Gistela.blogspot.com

بهزاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 10:49

راه نیفتی بری رو بالکن و بعد...

سندباد چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 21:16

آخی چه جالب!
روح خوشخواب تو اتاق کوچیکه جامونده! خوشحواب عاشق اتاق کوچیکه شده!

سارا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 20:16

یه بار دیگه خوندم. نصف شب پا میشی میری اتاق کوچیکه؟

اره، اونجا خوابم می بره

سارا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 20:12

من متوجه نشدم چی شد. میشه واضح تر بگی؟

شیدا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 15:18

گندم چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 13:39

یک تیتر داشتی بدن اینقدر جو گیر !!

قندک میرزا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 12:23

سلام
نمیدونم الان باید بگم هرچه آن خسرو کند شیرین بود و یا هرچه ان شیرین کند شیرین بود؟! بهرحال کلا کارتون شیرین بود.آفرین بر تدبیرتان

دختر معمولی چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 10:42 http://mamoolii.blogsky.com

تیلوتیلو چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 09:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد