گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

دلداری خنده دار

پویا رفته آذربایجان داره واسه من تعریف می کنه، منم  هی حسادت می کنم  و هی غصه می خورم

می گه: عوضش تو خونه خریدی  تو این دوره زمونه، آخرین کسی که خونه خریده باشه و من یادم بیاد، بابام بوده


نظرات 4 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 10:17

تازه شدی مثل ما
آیا این هم دلداری محسوب میشه

مریم سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 09:21 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

اتفاقا منم باهاشون موافقم گیسوجان. شاید چون خودمم همین شرایط رو دارم. البته با یک فرق بزرگ اونم این که چندان شرایط سفر رفتن برام مهیا نبوده یا مهیاش نکردم. ولی همیشه به این فکر میکردم که اگر شرایط اجاره نشینی تو ایران اینطوری نبود که سر سال صاحبخونه تصمیم بگیره 20 میلیون بذاره روی رهن یا 1 میلیون بذاره روی اجاره و کلا هر کاری دلش میخواد بکنه، خب خونه خریدن یک ضرورت خیلی فوری نمیشد و به جاش میشد کلی بیشتر از زندگی لذت برد و چیزهای رنگارنگ رو با خیال راحت تر تجربه کرد. اما واقعیت اینه که وقتی اجاره نشینیم، همیشه ته ذهنمون نگرانی "سر سال" هست. پس شاید چنین سرمایه گذاری برای آرامش خیال تا ابد واقعا ارزشش رو داشته باشه حتی اگر چند وقتی ما رو از علایقمون دور نگه داره. من که فعلا فرض میکنم رژیم گرفتم و نباید بستنی بخورم. ببینم کی از این ریاضت فارغ میشیم :)))
پ.ن.: منم دلم آذربایجان و ارمنستان و گرجستان میخواد. خصوصا گرجستان مدل شما رو...

بنیامین دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 22:54

مرتیکه دیلاق رو ازش متنفر شدم . چون نتونستم برم باهاشون

سندباد دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 22:09

اتفاقاً خیلی عالیه!
خونه خریدین و از خودش و محلش نسبتاض راضی هستین. اهل سفر که هستین و ایشالله شرایطش دوباره مهیا باشه کلی سفرهای عالی هیجان انگیز برید و حالشو ببرید. دلتون شما رو سمتش می بره! درواقع به دلداری نیاز ندارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد