گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

مجبور شدم که ببخشمش اینقدر که صحنه مضحک بود ...

مرد جوانی در زد گفت اردکشون اومده داخل حیاط ما،داشتم دنبال اردک می گشتم یک پسره را به جای اردکه پیدا کردم که تا منو دید پا گذاشت به فرار

مرد جوان هم گذاشت دنبال پسر  و منم از ترس خشکم زده وسط حیاط!

مرد جوان برگشت و معلوم شده پسره کارگرش بوده که فکر کرده خونه  خالیه اومده دنبال اردک!

کلی عدرخواهی کرد و رفت و البته فهمید که رنگ به صورت من نیست

برگشتم داخل خونه و شروع کردم گریه کردن،من وقتی می ترسم یا عصبانی می شم عر می زنم، حالا هر دو باهم بود ، عصبانی از اینکه چطور به خودشون اجازه می دن از دیوار بیان بالا که

 یکی از تو باغ صدام می زنه،رفتم که آدم بکشم ، دیدم مرد جوان با یک سبد توت فرنگی تو باغ همسایه ایستاده

و منو که پشت پنجره دید شروع کرد به عذرخواهی مجدد

و قسمت مضحک قضیه اینکه در حالی که می گفت ببخشید کارگرمون از دیوار اومده بالا،  برای دادن توت فرنگی خودش هم از دیوار بالا اومده بود !!!


نظرات 7 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 18:59 http://seventhsky.blogsky.com

چرا به پلیس زنگ نزدی!؟؟
اینجور موارد خطرناک هستند! تجاوز، دزدی و یا ...
جامعه دست گل ما را ببین به کجا رسوندن!

سارا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:02

وای چه بی شعور. نباید میبخشیدی. داد میزدی. عکس العمل نشون میدادی. اخه از تو بعیده منفعل رفتار کنی. تقصیر خودمونه که یه عده هنوز حریم شخصی رو نمیدونن چی هست.

زینب چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:56

باحال بود

گندم سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 21:02

حالا واقعا اردکی هم بود اصلا پیدا شد ؟
چرا گریه آخه ؟ من تو را میرم

نه اردک نبود

الا سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 20:49

سخته. خیلی سخته با آدمهای اطراف زندگی کردن. ارتباط تو سرش بخوره. بدون ارتباط هم میشه زندگی کرد. اما در کنار هم زندگی کردن بدون مزاحمت برای همدیگه کار شاقی است. با ارزشها ،تربیت ، و فرهنگ متفاوت. به احنمال زیاد هر دو نفر بالا رونده دیوار ، اصلا و ابدا نمیدانند که اینکار حس تجاوز به حریم خصوصی به انسان میدهد. هر دو نفر معصوم بی گناه و نازنین هستند. اما خب که چی؟ من چکار کنم با این حس وحشتناکم. من به یک کلبه تنها در جنگل فکر میکنم (رویا). بدون انسان.

شیدا سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:07

تیلو سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:47 http://meslehichkass.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد