گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نه تو رو خدا حتما بیا گل و سرو را با گاو و بز مقایسه کن ببین می شه یا نه نابغه

استاد می خوام مقالمو تطبیقی کار کنم می شه؟

بله می شه ، موضوعت؟ 

می خوام نقوش گیاهی را با جانوری مقایسه کنم می شه؟

نظر خودت چیه؟!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
هوپا چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 18:02 http://t.me/MrHopa

امور باورنکردنی رو یه بچه هیچ مشکلی برای باور کردنش نداره. همین طور یه نابغه و البته یه دیوونه.
ذهن این دسته از ادما قید و بند نداره، محدود نیست.

ریحانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 20:54

همچین بیراه هم نگفته. مثلا تفاوت در رنگ های استفاده شده و جایگاه ها و معناها و تقدس ها

تنها دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:49

سلام گیسو چون تو اینستا نتونستم بنویسم چون اینجا بی نام و نشون تره اینجا برات نوشتم من تا حالا چند بار انیمیشن کو کو دیدم خیلیم دویش دارم ولی هر دفعه فکر میکنم اینده من مثل اون مرده چاقلویی بود که پسره رفت گیتارش ازش قرض گرفت و بعد از گوش دادن گیتار محو شد و گفت چون هیچ کس تو دنیا یادش نیست از بین رفت . همیشه این تیکش منو عمیق به فکر فرو میبره یعنی منی که مجردم و بچه ندارم و نخواهم داشت برای همیشه از بین میرم چه خوب دیگه بعد مرگم هیچ کس برام فحش و لعن نمیفرسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد